۱۷ شرکت حمل‌و‌نقل متخلف در استان تهران تعطیل شد

۱۷ شرکت حمل‌و‌نقل متخلف در استان تهران تعطیل شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به منظور کاهش تخلفات صورت گرفته از سوی شرکت‌های حمل‌ونقل جا‌ده‌ای و همچنین با هدف رسیدگی به شکایات رانندگان شاغل در این بخش در استان تهران، کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل در قالب کمیسیون‌های ویژه ستادی و همچنین کمیسیون‌ ماده ۱۲ اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای این استان تشکیل جلسه داد.
مجیدرضا نصرا... نژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران ضمن اعلام این مطلب افزود: طی ماههای گذشته کمیسیون ماده ۱۲ با هدف رسیدگی و بررسی تخلفات تضییع کننده حقوق رانندگان در قالب کمیسیون‌های ویژه ستادی طی چهار بار برگزاری و بررسی تخلفات در محل پایانه بار استان تهران، تشکیل جلسه داد که طی آن‌ها ۳۵ پرونده تخلف بررسی شده و آراء‌ صادره مبنی بر تعطیلی ۱۳ شرکت حمل‌و‌نقل، جریمه ۲۲ شرکت بوده است که درخصوص اجرایی شدن آراء صادره این کمیسیون‌ها، الزامات قانونی لازم الاجرا شده و نظارت لازم در ارتباط با اجرای احکام صادره این کمیسیون‌ها از سوی کارشناسان حقوقی و بازرسان سازمان انجام می‌شود.
نصرا... نژاد با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکتهای حمل و نقل استان تهران درخصوص بررسی تخلفات تضییع کننده حقوق رانندگان افزود: طی برگزاری این جلسات، ۳۸ پرونده تخلف مورد بررسی قرار گرفت که آراء کمیسیون مبنی بر تعطیلی ۴ شرکت، جریمه ۲۰ شرکت متخلف و ۱۲ تذکر کتبی صادر شد و ۲ شرکت نیز مورد تبرئه قرار گرفتند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران خاطرنشان کرد: بیشترین تخلفات مورد بررسی در ارتباط با تخلفات تضییع کننده حقوق رانندگان شامل اخذ کمیسیون اضافی، عدم پرداخت کرایه و سوء استفاده از کارت هوشمند رانندگان بوده است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات