پیشبرد مطلوب پروژه های عمرانی؛ ماحصل سفرهای شهرستانی

پیشبرد مطلوب پروژه های عمرانی؛ ماحصل سفرهای شهرستانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، همچنین در جلسه هم اندیشی و بررسی پروژه های ساخت و توسعه بخش خلیفان که با حضور ابراهیم مبارک قدم؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان و نماینده مردم شریف شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد مسائل این پروژه ها مطرح و مدیرکل راه و شهرسازی استان دستورات لازم را صادر کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از پروژه راه روستایی سیدآباد-لاچین به طول چهار کیلومتر بازدید کردند.پیشرفت اجرایی طرح احداث و آسفالت راه روستایی سیدآباد- لاچین بیش از ۴۰ درصد است.

نظارت راهبردی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از پروژه بزرگراهی تعریض و بهسازی محور دارلک- مهاباد به طول ۱۴کیلومتر و پروژه احداث راه روستایی مزرعه- مرانه به طول سه کیلومتر از دیگر برنامه ها بود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی همراه با مدیران این اداره کل به منظور مدیریت بهینه منابع و سرعت بخشی به روند اجرای پروژه های راهسازی  و پاسخگویی مستقیم به درخواستهای مردمی حضور موثر در شهرستانها دارند.

سفر به شهرستان مهاباد؛ ششمین سفر شهرستانی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و هیئت همراه به حوزه های استحفاظی استان در روزهای گذشته است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات