با هدف غنی سازی فرهنگی، شورای فرهنگی راه وشهرسازی گیلان تشکیل جلسه داد.

با هدف غنی سازی فرهنگی، شورای فرهنگی راه وشهرسازی گیلان تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی راه وشهرسازی گیلان جلسه شورای فرهنگی راه وشهرسازی گیلان با محوریت ستاد اقامه نماز ، امر به معروف ونهی از منکر،عفاف وحجاب با حضور مدیر کل مدیران ستادی وسایراعضا برگزار شد.
در این جلسه خاوری مدیرکل راه وشهرسازی گیلان باگرامیداشت دهه کرامت، آن را از جمله مناسبت های مهم یاد کرد که باید دست اندرکاران فرهنگی برای تبیین و ترویج منش و شخصیت امامان معصوم(ع) از امکانات فرهنگی و مذهبی استفاده کنند تا آثار آن در زندگی فردی واجتماعی همکاران تبلور یابد.
وی ارائه خدمت به ارباب رجوع را اصلی ترین وظیفه سازمانها ودستگاههای اجرایی کشورعنوان کرد ویاد آور شد: باید برای بخش هایی که بیشترین مراجعات حضوری را دارند با فراهم اوردن شرایط مناسب نسبت به رفع مشکل مراجعان درسریعترین زمان ممکن اقدام شودو امیدواریم بتوانیم با ارائه راه حل ها وطی مسیر های اجرایی برای تامین تقاضای مراجعین، مشکلی از مشکلات احتمالی را با ارائه خدمات وپاسخگویی به آنان کاهش دادیم.
مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه ،صرفه جویی را امری مهم وحیاتی قلمداد کرد وافزود: دستگاههای دولتی باید در صرفه جویی و ترویج فرهنگ مصرف انرژی پیشقدم باشند.
درادامه پورمقدم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل ودبیر این شورا ضمن تشکراز مدیرکل ومدیریت توسعه منابع در ایجاد شرایط مناسب وحمایت از برنامه های فرهنگی ، برنامه ریزی وایجاد هماهنگی،تعیین خط مشی های فرهنگی، ایجاد همکاری فعال در بین اعضاء و همچنین شناخت وسازماندهی نیروهای متعهد ومستعد را از اهداف تشکیل این جلسه عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات