احداث ۶ پارک محله ای در شهرداری منطقه ۴، تج ...

احداث ۶ پارک محله ای در شهرداری منطقه ۴، تج ...

به گزارش روابط عمومی مدیریت بحران شهرداری تبریز مهندس حسن نژاد با اعلام خبر فوق افزود: به منظور استفاده دو منظوره از پارک های سطح شهر، پارک های دارای مساحت مناسب جهت اسکان موقت شهروندان، شناسایی و با همکاری مناطق ده گانه شهرداری تبریز نسبت به تجهیز و ایمن سازی آن ها اقدام می گردد.
وی اضافه کرد تجهیز و ایمن سازی پارک ها در دستور کار این مدیریت قرار دارد و با همکاری معاونت برنامه ریزی شهرداری بودجه مناسبی برای این کار در سال ۱۳۹۷ در نظر گرفته شده که به منظور پیگیری روند اجرایی آن ها، جلسات مختلفی با مسئولین مناطق شهرداری برگزاری و در خصوص اقدامات صورت گرفته و طرح ها و برنامه های آتی بحث و تبادل نظر می گردد.
مدیر بحران شهرداری تبریز به جلسه ای که به منظور ارزیابی نحوه عملکرد و بررسی اقدامات و فعالیت های پیش روی شهرداری منطقه ۴ تبریز در رابطه با موضوعات اجرای پروژه ها، طرح ها و برنامه های عمرانی امور فضای سبز آن منطقه منطبق با اعتبارات برنامه و بودجه ی سال ۱۳۹۷ برگزار شد، اشاره کرد و افزود: تعداد شش پارک محله ای از ابتدای سال در سطح محلات منطقه ۴ تملک و احداث شده است. در این جلسه معاون خدمات شهری منطقه ۴ نیز اعلام نمود تملک پارک بزرگ تبریز طبق سال های قبل در دست اقدام است و احداث پارک های محله ای جدید در محلات مختلف منطقه صورت می گیرد. رئیس اداره عمران منطقه نیز اعلام نمود تعداد ۱۶ سرویس بهداشتی با هزینه ای بالغ بر ۲۷۰ میلیون ۴۰۰ میلیون برای تجهیز و ایمن سازی پارک ها سطح منطقه هزینه شده است.
شایان ذکر است این جلسه با حضور معاون خدمات شهری، مدیران بحران، فضای سبز، املاک و رئیس اداره عمران منطقه، نماینده معاونت برنامه ریزی شهرداری مرکز و کارشناسان مدیریت بحران شهرداری تبریز در محل مدیریت بحران تشکیل گردید.
لینک اصل خبر در سایت مدیریت بحران شهرداری تبریز

    منبع خبر

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز یک سازمان دولتی در شهر تبریز می باشد

      نظرات