تقدیر استاندار از سازمان در ستاد بازآفرینی شهری پایدار قم

استاندار قم از حضور سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در ستاد بازآفرینی شهری پایدار  در راستای کسب رتبه الف این ستاد در کشور با اهداء لوح سپاسی تقدیر کرد.



سید مهدی صادقی استاندار قم با اهدا لوح سپاس به مهندس مقومی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از تلاش های صورت گرفته این سازمان در ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان تقدیر کرد.

متن لوح تقدیر استاندار قم به شرح ذیل می باشد.

توسعه و پیشرفت ایران اسلامی مرهون تلاش مدیران دلسوز و انسانهای متعهد است که در مسیر آبادانی و ارائه خدمات بهینه به مردم عزمی راسخ دارند و از هیچ کوششی مضایقه نمی نمایند .


تعامل سازنده مجموعه دستگاه‌های عضو ستاد بازآفرینی شهری پایدار در استان به اجرای پروژه‌های متعدد در محلات هدف و ساماندهی محورهای تاریخی_فرهنگی شهر قم و نیز کسب رتبه" الف" در تحقق برنامه‌های بازآفرینی شهری محدوده ها و محله های هدف احیا و بهسازی شهری در بین استان‌های کشور گردید؛ مرهون همکاری بی شائبه و تلاش بی دریغ شما می‌باشد .


بدین وسیله از اهتمام و هماهنگی صورت گرفته و نقشی که در مسیر تعالی حیات شهری در محلات ناکارآمد شهر داشته اید، به مصداق حدیث شریف" من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" کمال سپاسگزاری به عمل می آید و دوام توفیق جنابعالی را در ارائه خدمات و ارتقای زیرساخت های شهری به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (س) از ایزد منان خواستارم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم یک انجمن در شهر قم می باشد

      نظرات