بازدید مدیر کل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی از هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی استان البرز

بازدید مدیر کل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی از هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی استان البرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل دکتر منوچهر شیبانی اصل - مدیر کل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی و هیات همراه ضمن بازدید از هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی ، در جریان روند ثبت نام متقاضیان حضور در هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان البرز قرار گرفتند.

دکتر شیبانی در این بازدید نکاتی را به هیات اجرایی خاطر نشان کرد و از  اهمیت بالای انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان گفت و اظهار داشت تمام پیش بینی های لازم برای روز انتخابات در نظر گرفته شود تا انتخابات از نظر کیفی در بالاترین سطح و مشارکت حداکثری برگزار گردد.

مدیر کل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی اقدامات استان البرز را در خصوص ثبت نام و تشکیل هیات اجرایی مثبت ارزیابی کرد و گفت برگزاری انتخابات نظام مهندسی دوره قبل در استان البرز در سطح کیفی خوبی بود و امید است این دوره نیز بدون هیچگونه مشکلی انتخابات برگزار شود.

مهندس رضایی - مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز نیز از اهمیت این انتخابات گفت و از اهتمام اداره کل راه و شهرسازی استان البرز جهت برگزاری این انتخابات به بهترین نحو ممکن خبر داد و بیان داشت تمام تمهیدات لازم در خصوص برگزاری این انتخابات پیش بینی شده است.

شایان ذکر است انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان البرز همزمان با سراسر کشور در مهر ماه سال جاری برگزار می گردد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات