جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی در اداره کل راه وشهرسازی استان البرز برگزار شد .

جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی در اداره کل راه وشهرسازی استان البرز برگزار شد .

بنا به گزارش روابط عمومی اداره کل جلسه کارگروه تحصصی امور زیر بنایی به ریاست معاون امور عمرانی استانداری و با حضور اعضاء و برای اولین بار در اداره کل راه وشهرسازی استان البرز برگزار شد.

ابتدا مهندس رضایی مدیرکل راه وشهرسازی استان البرز ضمن خوش آمد گویی به رئیس جلسه و اعضای آن به عنوان دبیر کارگروه گزارش مختصری از کارهای انجام شده این کارگروه ارائه نمود سپس مهندس ارتقایی معاون امور عمرانی استانداری در خصوص پرونده های در دست اقدام گفت و پرونده ها تک تک مورد نقد و بررسی اعضا قرار گرفت .

مهندس ارتقایی ضمن تاکید بر اهمیت جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی از تمام اعضا خواست تا با حساسیت و دقت بیشتر نسبت به پرونده ها نظر دهند و تمام موارد از قبیل محیط زیست ، منابع طبیعی و شرایط اقلیمی استان البرز در ساخت و سازهای حریم شهرها در نظر گرفته شود.

در پایان مهندس خالقی- مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در مصاحبه با روابط عمومی اداره کل گفت در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی که در این اداره کل برگزار شد موارد مربوط به شهرهای چهرباغ، گرمدره و همچنین خارج از حریم شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان مطرح گردید که صدور ۱۴ مصوبه ماحصل این جلسه بود و از مهمترین آنها می توان به درخواست احداث گلخانه و انبار محصولا کشاورزی اشاره نمود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات