بررسی طرح تفصیلی میبد در معاونت معماری و شهرسازی

بررسی طرح تفصیلی میبد در معاونت معماری و شهرسازی

در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد؛

بررسی طرح تفصیلی میبد در معاونت معماری و شهرسازی

طرح تفصیلی شهر میبد با حضور مسئولان استانی در معاونت معماری و شهرسازی مورد بررسی مجدد قرار گرفت و مقرر شد طرح تفصیلی مصوب فعلی تا بررسی مجدد مغایرت‌ها و تصویب در استان، ملاک‌عمل قرار بگیرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی به نقل ازپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه بررسی طرح تفصیلی میبد استان یزد به منظور بررسی مسائل مربوط به طرح تفصیلی شهر میبد (به ویژه مغایرت‌های مورد نظر) و حل اختلاف نظرات موجود بین مهندسین مشاور تهیه‌کننده طرح مذکور و مدیریت محلی در محل معاونت معماری و شهرسازی برگزار شد.
در جلسه فوق که به ریاست محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی برگزار شد، پس از طرح مسائل موجود و تشریح گردش کار طی شده و بیان نظرات حاضران، مقرر شد تا طرح تفصیلی مصوب و ابلاغ شده به عنوان سند پایه، ‌ملاک عمل شهرداری قرار گرفته و شهرداری میبد، مغایرت‌ها و اصلاحات مورد نظر را پس از طی مراحل بررسی و تصویب در استان به شورای‌عالی شهرسازی ارائه کند.
گفتنی است، جلسه فوق با حضور برخی از مقامات استانی و محلی یزد در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد. در این جلسه، برخی از مقامات استانی و محلی از جمله نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، فرماندار و شهردار میبد، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر مذکور و نمایندگان دفتر معماری و طراحی شهری و دفتر طرح‌های کالبدی در محل معاونت معماری و شهرسازی حضور به هم رساندند.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

    اداره کل راه و شهرسازی استان یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات