ثبت بیش از ۱۴ هزار شکایت رانندگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای در سامانه‌های ارتباطی

ثبت بیش از ۱۴ هزار شکایت رانندگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای در سامانه‌های ارتباطی

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان با اعلام این مطلب گفت: از خردادماه امسال و در راستای رسیدگی به مطالبات و مشکلات رانندگان بیش از ۱۴ هزار شکایت توسط سامانه‌های ویژه‌ای که به این منظور پیش‌بینی و فعال شده، دریافت گردیده است که برای رسیدگی و حصول نتیجه به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارجاع می‌شود.
وی افزود: ثبت این حجم از شکایات در مدت زمان کوتاه حاکی از این موضوع است که رانندگان و فعالان این صنف، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را به عنوان مرجعی برای حل مشکلات خود می‌شناسند و به آن اعتماد دارند.
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای از مدیران زیرمجموعه خود خواست با تمام توان و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در ادارات کل راهداری و حملونقل جاده‌ای در جهت احقاق حقوق رانندگان تلاشگر حوزه حمل ونقل جاده‌ای کالا تلاش کنند و بدین منظور نظارت لازم بر عملکرد واحدهای مختلف داشته باشند و هیچ‌گونه مماشاتی در این خصوص قابل پذیرش نخواهد بود.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که به منظور رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل ونقل کمیسیون ویژه ماده ۱۲ در محل پایانه‌های بار تشکیل می‌شود و رای صادر می‌کند، خاطرنشان کرد: در این مدت پرونده ۵۰۲ شرکت حمل‌ونقل متخلف بررسی شده که منجر به ۸۱ مورد لغو پروانه فعالیت، ۲۷۷ مورد جریمه نقدی، ۸۸ مورد تذکر و ۵۶ مورد برائت شده است.
وی افزود: در پی درخواست‌های مطالبات صنفی رانندگان، سامانه‌های اطلاع‌رسانی شامل تلفن گویای ۱۴۱ (داخلی ۵)، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، سایت WWW.۱۴۱.ir و صندوق پستی ۳۷۷۳-۱۴۱۵۵ برای دریافت شکایات و انتقادات رانندگان فعال‌سازی شده است. رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ابراز امیدواری کرد با حمایت سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط، بستر حل مشکلات رانندگان و تامین رفاه این قشر تلاشگر در جامعه فراهم شود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات