توقف یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه حفاظت شده جهان نما



مدیرکل حفاطت محیط زیست گلستان گفت : در گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان گرگان یک مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده جهان نما (گرگان) مشاهده و جلوی انجام عملیات گرفته شد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان ، امیر عبدوس اظهار داشت: در گشت و کنترل و پایش ماموران یگان حفاظت محیط زیست گرگان در منطقه حفاطت شده جهان نما در محل روستای زیارت گرگان ، یک نفر متخلف را در حین ساخت و ساز غیر مجاز که قصد تغییر کاربری اراضی ملی را داشت، شناسایی کردند.
وی گفت: در همین راستا مامورین این اداره ضمن توقف از ادامه عملیات با تنظیم صورتجلسه تخلف، پرونده این متخلف را به مراجع قضایی ارجاع کردند و قاضی شعبه اول بازپرسی دادسرای گرگان پس از بررسی پرونده، حکم توفف عملیات ساخت و ساز را صادر و به فرد متخلف ابلاغ کردند.
مدیرکل حفاطت محیط زیست گلستان در پایان گفت: مردم فهیم و شهروندان عزیز استان گلستان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات در زمینه محیط زیست از قبیل ساخت و ساز غیرمجاز در عرصه های محیط زیست و منابع طبیعی ، شکار و صید غیرمجاز ، خرید و فروش و عرضه حیات وحش و آتش سوزی را با شماره تلفن های ۱۵۴۰ یا ۰۱۷۳۲۵۴۵۴۶۳ به صورت شبانه روزی اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات