پروژه های بیمارستان ۸۵تختخوابی مهدیشهر و ندامتگاه ۳۰۰نفره سمنان با مشکل کمبود اعتبار مواجه نیست/ اعل...

محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی جهت بازدید از پروژه های در دست احداث ندامتگاه ۳۰۰نفری سمنان و بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدیشهر روز دوشنبه هشتم مرداد ماه وارد سمنان شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان، محمد جعفر علیزاده به همراه همتی نماینده شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه، دهقان سرپرست اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان و  هیت همراه روز دوشنبه در بازدید از مراحل ساخت این پروژه ها ضمن ابراز تشکر و خرسندی از تلاش دست اندرکاران طی مصاحبه ای با خبرگزاری ایرنا افزودند: سال گذشته بیش از ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این بیمارستان مصوب شد که با پیگیری انجام شده تخصیص یافت.
وی اعتبار در نظر گرفته شده برای طراحی داخلی و اتمام این بیمارستان در سال جاری را بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: این مرکز درمانی از معدود طرح های کشور است که مشکل اعتبار ندارد.
علیزاده ادامه داد: نوسانات قیمت بعضی از اجناس براساس تجربه سالهای گذشته موقت بوده و پیمانکاران این بیمارستان با قدرت به کار خود ادامه دهند.
وی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی نباید مانع اجرای طرح های عمرانی شود و پیمانکاران موظف هستند براساس قانون و با همکاری مسوولان امر تعهدات خود را انجام دهند.
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: پیگیری مسوولان این منطقه برای اتمام این طرح بسیار رضایت بخش بود و دولت هم تمام تلاش خود را برای تسریع در تکمیل این طرح می کند.
این مسوول وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: برای دهه فجر امسال اگر مشکلی در بحث قیمت اجناس برای طراحی و ساخت این بیمارستان بکار می رود به وجود نیاید، این طرح به بهره برداری می رسد.  ایشان همچنین در بازدید از ندامتگاه در حال احداث ۳۰۰نفره سمنان ضمن با اهمیت دانستن جابجایی زندان مرکز شهر به این مکان در اسرع وقت، افزود این پروژه نیز همانند پروژه بیمارستان مهدیشهر با مشکل کمبود اعتبار روبرو نبوده و اعلام نیاز مسئولین استان به ساختمانهای جانبی و طرح توسعه این ندامتگاه از ۳۰۰ به ۵۰۰ نفر در حال بررسی می باشد تا انشاا... پس از افتتاح فاز اول آن در سال جاری، در سال آینده نیز نسبت به تامین اعتبار طرح توسعه آن اقدام خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در این نشست، احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، حسن ارگی فرماندار مهدیشهر و چند تن ازمدیران استانی و شهرستانی حضور نیز داشتند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان

    اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات