جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی راهکار اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرستان‌ها

جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی راهکار اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرستان‌ها

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، نشست بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان بندرگز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، فرماندار و مدیران اجرایی بندرگز برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در این نشست با تاکید بر اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی گفت: در سال جاری تکمیل پروژه‌هایی که بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند در اولویت قرار گیرد.

«میرمحمد غراوی» اظهار کرد: منابع مالی باید به سمت پروژه‌هایی اختصاص یابد که زودتر به بهره‌برداری رسد و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی راهکار اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرستان‌ها

وی بر پیگیری و تقویت پروژه‌های گردشگری، توریستی و تفریحی تاکید کرد و گفت: با اجرای این پروژه‌ها و با ورود مسافر به اقتصاد شهرستان کمک خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به روند اجرای طرح‌های عمرانی و پروژه‌های شاخص در شهرستان افزود: دستگاه‌های اجرایی به عنوان کارفرما در نحوه اجرای پروژه‌ها مسئولیت دارند و باید با نظارت بر روند ساخت و ساز آنان بر کیفی‌سازی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مراقبت جدی داشته باشند.

غراوی برنامه‌ریزی اصولی و استفاده بهینه از امکانات را مهم دانست و در خصوص چگونگی افزایش درآمد شهری راهکارهایی ارائه کرد.







لینک اصل خبر در سایت اداره کل مدیریت بحران استانداری گلستان

    منبع خبر

    اداره کل مدیریت بحران استانداری گلستان

    اداره کل مدیریت بحران استانداری گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات