بمناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار: پیام مدیر کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه بمناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه، بمناسبت فرا رسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در پیامی از زحمات این قشر زحمتکش از جامعه تقدیر بعمل آورد. در این پیام آمده است:

زندگی انسان امروز، بیش از هر زمان دیگر مرهون تلاش فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی است؛ آنانی که بدون هیچ چشمداشتی، آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده و با تراوش رنج و غم و شادی مردم از قلم متعهد خود "چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار" را عینیت می‌بخشند .

در کار خبررسانی و خبرنگاری موضوع امانتداری و انتقال اصل خبر بسیار مهم است، زیرا خبرنگاران باید در امانتداری بسیار دقیق و ظریف عمل کنند.

خبرنگاران باید با چشم تیزبین و فعالیت سازنده اخبار، اطلاعات و خدمات دولت خدمتگزار را بدون کم و کاستی به مردم برسانند و آن ها را با فعالیت ها و خدمات دولت بیشتر آشنا کنند، و در عین حال انتقاد سازنده را داشته باشند. خبرنگاران در کار باید حساسیت نشان دهند و تلاش داشته باشند تا با نگاهی منطقی، دقت و صداقت آرامش را در سطح جامعه افزایش داده و ذهنیت منفی را از درون جامعه دور کنند. به زحمات و تلاشهای شما خبرنگاران محترم ارج نهاده و از خداوند متعال تداوم عزت و سلامتی برایتان خواهانم .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات