۴۰۰۰میلیارد ریال در حوزه راهسازی گچساران سرمایه گذاری شد

۴۰۰۰میلیارد ریال در حوزه راهسازی گچساران سرمایه گذاری شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد، محمد علی علیمردانی در نشست بررسی طرح های راهسازی گچساران اظهار داشت: هم اکنون طرح های بزرگ راهسازی با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۰درصد در این شهرستان در دست اجراست.
وی اظهار داشت: ساخت جاده نیمدور، محور گچساران به بابا کلان، جاده دیلم،گناوه- گچساران و چهار خطه بابامیدان، گچساران به بهبهان از مهمترین پروژه های در دست احداث این شهرستان است.
وی گفت: فاز ۱ و۲ جاده گچساران به باباکلان به طول ۱۶ کیلومتر در دست ساخت است.
علیمردانی ادامه داد: این طرح ملی بطول ۵۴ کیلومتر با اعتباری بیش از ۶۲۰ میلیارد ریال اجرا می شود و تاکنون ۲۲ کیلومتر از این مسیر به بهره برداری رسیده است.
علیمردانی طول محور جاده دیلم ،گناوه -گچساران را ۵۴ کیلومتر ذکر کرد و گفت: این طرح در سه فاز با اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۸ کیلومتر از این مسیر با پیشرفت ۵۰ درصد در حال اجراست ادامه داد: همچنین جاده روستایی نمیدور بطول هشت کیلومتر و پیشرفت ۶۵ درصد در حال اجراست.
علیمردانی گفت: این طرح همزمان با هفته دولت بهره برداری خواهد شد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم بر شتاب بخشی به اجرای طرح های راهسازی گچساران تاکید کرد.
عزیز فیلی با اشاره به کندی عملیات جاده گچساران باباکلان بیان کرد: این طرح مشکل اعتباری ندارد و به دلایل فنی نیاز به تلاش مضاعف مسئولان برای تکمیل دارد.
وی بیان کرد: برای بررسی دلایل و یافتن راهکارهای تخصصی شتاب بخشی به ساخت جاده گچساران به باباکلان کارگروه فنی با حضور عوامل اجرایی و مسئولان استانی هفته آینده در یاسوج برگزار خواهد شد.
فیلی گفت: با توجه به اهمیت این طرح ها در توسعه اقتصادی این شهرستان نفتخیز مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد بر تکمیل این طرح ها اهتمام ویژه دارند.
وی با یادآوری در دست اجرا بودن طرح های شهرسازی نظیر مسکن مهر، مجتمع های فرهنگی هنری پردیس و آفتابگردان در گچساران از تلاش مسئولان این حوزه قدردانی کرد.
۴۰۵ کیلومتر راه روستایی، ۲۷ کیلومتر چهارخطه، ۹۰کیلومتر راه اصلی و ۱۷۶ کیلومتر راه فرعی در شهرستان گچساران وجود دارد.
شهرستان ۱۲۴ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات