جمع آوری یک کارگاه آلاینده و غیر مجاز در شهرستان پاکدشت


رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت از جلوگیری از فعالیت یک کارگاه آلاینده و غیر مجاز آبکاری در سطح این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران ، محمودرضا سعیدپور با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های بعمل آمده از سوی واحد حقوقی این اداره در راستای اعمال قوانین و مقررات زیست محیطی ملاک عمل و برخورد با صنایع آلاینده، طی هفته جاری از فعالیت یک واحد آبکاری آلاینده جلوگیری بعمل آمد.
وی در ادامه افزود: این واحدهابا فعالیت غیرمجاز خود و عدم رعایت الزامات زیست محیطی و همچنین ایجاد آلایندگی های حاد زیست محیطی آب، خاک و هوا موجب به خطر افتادن سلامت ساکنین همجوار نیز می شوند، از اینرو این اداره طی گشت و پایش ها نسبت به شناسایی و برخورد قاطع قانونی با این قبیل واحدها اقدام می نماید.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت اظهار داشت: این اداره پس از شناسایی، ابلاغ اخطاریه زیست محیطی مهلت دار به منظور توقف فعالیت آلاینده و جمع آوری واحد را انجام و در صورت عدم جمع آوری و  استمرار فعالیت کارگاه، متخلفان را به مراجع قضایی معرفی می نماید.
سعیدپوردر پایان ضمن اعلام آمادگی برای دریافت اخبار مردمی در صورت مواجهه با واحدهای آلاینده که به صورت زیرزمینی و در جوار مناطق مسکونی به صورت مخفیانه فعالیت می نمایند، تصریح کرد: پایش و شناسایی واحدهای آلاینده در حوزه استحفاظی یکی از برنامه های مستمر بوده و این اداره براساس قوانین با منابع آلاینده و غیرمجاز به صورت جدی  برخورد می نماید.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات