پیام تسلیت مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی به خانواده محیط بان راوری

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی متن پیام تسلیت رضا میرزایی بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و راه شجاعت را به ما آموختند.

"حفاظت از محیط زیست کشور، مرهون همت بلند و تلاش های صادقانه سنگر بانان مظلوم و بی دفاعی است که با تمام توان و تلاش بی وقفه، حراست از مواهب الهی را فراهم می نمایند. بی تردید شهید علی خواجوی که در راه انجام وظیفه و خدمت به نظام مقدس جمهوی اسلامی جان گران بهای خویش را از دست داد، از جمله این عزیزان می باشد.

شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهید والامقام را به محضر حضرت ولیعصر "عج الله تعالی فرجه الشریف"، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز و مردم شهید پرور استان کرمان بویژه خانواده محترم شهید محیط بان علی خواجوی تسلیت عرض می نمایم و برای ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان صبر و اجر مسالت دارم.

روحش شاد و جاودانه باد."

عصر روز دوشنبه ۱۵ مرداد یکی از محیط بانان شهرستان راور بعد از درگیری با شکارچیان غیرمجاز هدف سه گلوله سلاح جنگی آنها قرار گرفت و از ناحیه شکم مجروح شد و بعد از ساعتی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات