ثبت نام بیمه تکمیلی درمان تا ۳۱مرداد ادامه دارد

ثبت نام بیمه تکمیلی درمان تا ۳۱مرداد ادامه دارد

ثبت نام بیمه تکمیلی درمان تا ۳۱مرداد ادامه دارد



به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، نظر به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان فی مابین سازمان و بیمه ایران ، اعضایی که تاکنون موفق به ثبت نام بیمه تکمیل درمان نشده اند، می توانند جهت ثبت نام تا تاریخ ۳۱مرداد به سایت سازمان مراجعه نمایند.

پس از انصراف بیمه آسیا با توجه به ثبت نام اعضا، سازمان مبادرت به عقد قرارداد با بیمه ایران نمود . مبلغ حق بیمه به ازای هرنفر ۷.۲۰۰.۰۰۰ریال درسال بوده، که باید تماما واریز شود و در صورت عدم پرداخت تمامی حق بیمه، ثبت نام مورد قبول نمی باشد. حداقل تعداد ثبت نام شدگان مورد قبول بیمه ایران ۱۱۰۰نفر می باشد و دوره انتظار ۶ ماه و صرفا برای زایمان پیش بینی گردیده وشامل کسانی که سال قبل در بیمه تکمیل درمان بیمه ایران ثبت نام کرده بودند، نمی شود.

ا فرادی که تمایل به استفاده از خدمات این بیمه دارند باید با مراجعه به وب سایت سازمان و ورود به سامانه ثبت نام بیمه و وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور نرم افزار جامع خود ،به سامانه وارد شده و پس از ثبت نام و پرداخت اینترنتی تصویر کارت ملی و تصویر تمامی صفحات شناسنامه، کلیه افراد ثبت نام شده و پرینت فرم ثبت نام را تحویل دفتر نمایندگی شهر خود نمایند.

جهت ثبت نام خانواده، ثبت نام سرپرست(شخص عضو سازمان) الزامی می باشد و افراد خانواده همسر، فرزندان، پدر و مادر (به شرطی که پدر و مادر قانونا تحت تکفل باشند) را شامل می شود.

زمان ثبت نام قابل تمدید نبوده و مدت این قرارداد از ۱/۵/۹۷ لغایت ۳۱/۴/۹۸ می باشد و هزینه هایی که قبل از ۱/۵/۹۷ انجام شده است، قابل پرداخت نمی باشد و مهندسانی که از تاریخ ۱/۵/۹۷ هزینه کرد داشته باشند می توانند اقدام لازم را جهت دریافت هزینه بعمل آورند.


لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات