تشکیل تیم مالی- قراردادی بین شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و شرکت ذوب آهن اصفهان

تشکیل تیم مالی- قراردادی بین شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و شرکت ذوب آهن اصفهان

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، ظهر امروز جلسه‌ای با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در شرکت ساخت و توسعه برگزار شد.

خادمی در این جلسه ضمن استقبال از تولید ریل ملی و خرید آن  از شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: مجموعه وزارت راه و شهرسازی و شرکت ساخت و توسعه آمادگی کامل خود را برای همکاری با ذوب آهن جهت تولید ریل ملی را اعلام می نماید و از هیچ گونه همکاری برای تولیدریل UIC۶۰ در کشور دریغ نخواهد کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه هم اکنون ساخت ۳هزار و ۴۰۰کیلومتر خط ریلی جدید در کشور در حال انجام است، افزود: ما به طور میانگین سالانه به رقمی معادل ۴۰۰کیلومتر ریل UIC۶۰ نیاز داریم که با توجه به سیاست های اقتصاد مقاوتی، ذوب آهن در اولویت تامین قرار دارد.

خادمی کیفیت ریل در ساخت پروژه ها را امری مهم عنوان کرد و گفت: حتما بایست ریل تولید شده ذوب آهن به لحاظ کیفی مورد تایید مراجع ذیصلاح قرار گیرد تا در پروژه ها قابل استفاده باشد.

در این جلسه مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز از آمادگی این شرکت برای تولید ریل UIC۶۰ خبر داد و گفت: در صورت تضمین خریدار، توانایی تولید سالانه ۴۰۰هزار تن ریل UIC۶۰ در ذوب آهن وجود دارد .

منصور یزدی زاده ضمن اعلام این مطلب افزود: در رابطه با تایید کیفیت ریل نیز ما آمادگی داریم تا همکاری کامل با شرکت بازرسی کننده ای که از جانب وزارت راه معرفی می شود داشته باشیم تا کیفیت ریل تولیدی مورد بررسی قرار گیرد.

در ‌پایان این جلسه مقرر شد تا تیم مالی و قراردادی متشکل از نمایندگان هر دو شرکت مقدمات و شرایط قرار داد مالی خرید ریل ملی را فراهم کنند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات