رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران:
تقویت ارتباط با نهادهای مدنی در جهت حفظ سرمایه های ملی و حقوق شهروندی در دستور کار قرار دارد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران: تقویت ارتباط با نهادهای مدنی در جهت حفظ سرمایه های ملی و حقوق شهروندی در دستور کار قرار دارد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران:
تقویت ارتباط با نهادهای مدنی در جهت حفظ سرمایه های ملی و حقوق شهروندی در دستور کار قرار دارد




رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با بییان اینکه ساختمان سرمایه ملی است اظهار داشت: تقویت ارتباط با نهادهای مدنی در جهت حفظ سرمایه های ملی و حقوق شهروندی در دستور کار قرار دارد.

مهندس سیف اله علی نیا در گفتگو با روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران به مناسبت روز ملی تشکل ها و مشارکت هاب اجتماعی، ضمن گرامی داشت این روز اظهار داشت: ۲۲ مرداد روز ملی تشکل‏‌ها و مشارکت‏‌های اجتماعی روز بزرگداشت فعالیت‏‌های داوطلبانه و انسان‏ دوستانه تشکل‏‌ها و سازمان‌‏های مردم نهاد است.

وی افزود: حمایت از تشکل های اجتماعی و ایجاد زمینه های گسترش جهت مشارکت فعالانه آنها در فرآیند توسعه اجتماعی کشور حائز اهمیت است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با بیان اینکه ساختمان سرمایه ملی است تصریح کرد: ساخت و ساز ارتباط مستقیمی با منابع کشور و حقوق شهروندان دارد و نظر به مشکلات زیست محیطی استان ، نهادهای مدنی به عنوان حلقه ی واسط بین مردم و سازمان می توانند پیام سازمان را به درستی به جامعه انتقال داده و با آگاهی بخشی و تقویت حس مسئولیت پذیری مردم در حوزه صنعت ساختمان، ضمن کاهش مخاطرات زیست محیطی استان در توسعه کیفی ساخت و سازها تاثیر بسزایی داشته باشند.

مهندس علی نیا با تاکید بر ضرورت تقویت ارتباط سازمان و نهادهای مدنی بیان داشت: با توجه به برگزاری فراخوان داوطلبی توسط سازمان جهت تشکیل جمعیت داوطلبی مهندسان استان به منظور فعالیت در ۵محور زیست محیطی ، فرهنگ سازی شهر و بنا ،حفاظت از میراث فرهنگی و مشارکت برای کمک به بیماران خاص در راستای مسئولیت اجتماعی سازمان ، تقویت ارتباطات و تعامل با سمن ها و جمعیت هلال احمر در دستور کار قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات