جزئیات جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره حراست راه و شهرسازی خراسان شمالی/حراست باید کمک کند که کارکنان...

جزئیات جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره حراست راه و شهرسازی خراسان شمالی/حراست باید کمک کند که کارکنان...

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، علیرضا مصطفی زاده در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره حراست اداره کل که با حضور معاون اجرایی مرکز حراست وزارت متبوع ،معاون هماهنگی امور استانهای مرکز حراست وزارت متبوع ،مدیرکل حراست استان ،معاون اداره اطلاعات استان و معاونین و روسای ستادی و شهرستانی اداره کل برگزار شد.
وی عنوان کرد : حراست کار بسیار تخصصی است و می تواند با ابزارهای حراستی که در دست دارد و در کنار مدیریت سیستم و به کمک هم مثل دو تیغه عمل کنند که با این کار راندمان خوبی ایجاد خواهد شد .
دکتر مصطفی زاده به خدمت به مردم اشاره کرد و افزود:ما کار می کنیم که مشکل مردم حل و فصل شود و ما خدمتگزار مردم هستیم و باید مردم از ما رضایت کامل داشته باشند و مردم دنبال مطالبات خود هستند و این حق مردم است .
معاون اجرایی مرکز حراست وزارت متبوع نیز در این جلسه افزود: باید تلاش کنیم که زندگی شهروندان ارتقاءپیدا کند و باید بامردم صادق و شفاف باشیم که این شفافیت می تواند رقابت ایجاد کند.
لازم به یادآوری است جناب آقای مهندس مهران سلماسی به عنوان رئیس اداره حراست اداره کل راه و شهرسازی استان معارفه و از زحمات جناب آقای مهندس ابوالفضل شکیبا در طول دوران خدمت خود در این اداره کل تقدیر و تشکر گردید.
منبع:
اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات