بازدید مدیرکل بنیاد مسکن استان ازپروژه۱۶۲ واحدی گلریزان عجب شیر

بازدید مدیرکل بنیاد مسکن استان ازپروژه۱۶۲ واحدی گلریزان عجب شیر

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی،آقای مهندس باباپورمدیرکل به همراه مهندس پیراهنیان معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان طی ماموریتی یکروزه به شهرستان عجب شیر عزیمت نموده وبه اتفاق مهندس قاسمی مدیر بنیاد مسکن شهرستان از پروژه مسکن شهری ۱۶۲ واحدی گلریزان عجب شیر بازدید نمودند.
مدیرکل بنیاد مسکن استان آذربایجان شرقی در حاشیه این بازدید با تاکید بر لزوم رعایت موازین فنی و مهندسی در اجرای طرح های مسکن شهری اظهار داشت: توسعه پایدار رویکرد غالب تفکرات شهرسازی اخیر است و تلاش اصلی صاحب نظران در این حیطه تعیین و به کارگیری شاخص های پایدار در جنبه های مختلف توسعه شهری مانند حمل و نقل، کاربری زمین، زیرساخت می باشد .
مهندس حافظ باباپور با بیان اینکه بنیاد مسکن نهادی با ماموریت جهادی و محرومیت زدایی است گفت : ایجاد سرپناه برای نیازمندان و طبقات درآمدی مختلف از رویکردها و ماموریت های بنیاد مسکن است ، یکی از بخش های مهم در برنامه ریزی شهری توجه به سیاست های مسکن می باشد. سیاست های مسکن پایدار نوعی از تصمیم گیری هایی است که مسکن سالم و در استطاعت را برای همه افراد جامعه تامین می کند .
در ادامه درخصوص مسائل ومشکلات پایانی این پروژه جلسه ای در محل اتاق مدیر شعبه تشیکل گردید که ابتدا مدیربنیاد مسکن شهرستان آقای مهندس قاسمی گزارشی از روند احداث پروژه را توضیح  نموده وخبرازاتمام کارهای پروژه در مراحل پایانی راداد وگفت: هم اکنون محوطه سازی این پروژه  در حال انجام می باشد و انشالله تا پایان شهریور به اتمام و به صاحبان واحد ها تحویل  خواهد شد.
گفتنی است مهندس باباپور ازکیفیت پروژه وازعوامل اجرایی نهایت تشکر را نموده ودستورات لازم جهت تسریع دراتمام وتحوبل واحدهابه متقاضیان به بنیاد مسکن شهرستان را صادر نمودند.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات