پیام شهردار مرند در خصوص گرامیداشت سالروز شهدای ۷ تیر و هفته قوه قضاییه :

پیام شهردار مرند در خصوص گرامیداشت سالروز شهدای ۷ تیر و هفته قوه قضاییه :

پیام شهردار مرند در خصوص گرامیداشت سالروز شهدای ۷ تیر و هفته قوه قضاییه :

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مرند مهندس حسین کاوه شهردار مرند در آستانه فرا رسیدن هفتم تیر  سالروز شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای انقلاب اسلامی ، پیامی در این خصوص صادر نمود.

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده ای در حراست از آرمانهای اصیل اسلامی و ارزشهای والای انقلاب شکوهمند دارد.  صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالتهای مهم دستگاه قضایی است.

هفتم تیر ماه یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردانی چون شهید مظلوم دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای انقلاب اسلامی است که خالصانه سعی و تلاش خود را در جهت اعتلای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به کار بستند و پاداششان  رسیدن به فیض شهادت در راه معبود بود .

فرا رسیدن هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم تا سعی و تلاش خدمتگذاران بی ادعای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاخص نهاد قوه قضائیه را پاس بداریم.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و تقدیر و تشکر از سعی و تلاش کارکنان خدوم قوه قضائیه، به ویژه ریاست محترم دادگستری شهرستان مرند  ، دادستان محترم ، قضات  و وکلا  و همکاران پر تلاششان، توفیق تداوم خدمت این تلاشگران عدالت گستر به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه باریتعالی مسئلت می نمایم.

حسین کاوه

شهردار مرند

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مرند

    منبع خبر

    شهرداری مرند

    شهرداری مرند

    شهرداری مرند یک شهرداری در شهر مرند می باشد

      نظرات