بررسی و تاکید بر حل مشکلات بازار

بررسی و تاکید بر حل مشکلات بازار

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، در جلسه کمیسیون خدمات شهری که با حضور اعضای کمیسیون، نمایندگان دستگاه های خدمات رسان و نمایندگان صنف فروشندگان طلا و جواهر برگزار شد. در این جلسه که به ریاست عبداله تقی پور برگزار شد مشکلات بازار تبریز بررسی و بر حل آنها تاکید شد.
تقی پور در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) گفت: همه ما بر افزایش آمار ازدواج تاکید می کنیم ولی آمارها حکایت از آن دارد که طلاق در جامعه ما گسترش یافته است. او افزود: بسیاری از این طلاق ها ریشه در مشکل اشتغال دارد، همه ما باید برای حل این مسئله با وجود اینکه متولی آن نیستیم تلاش کنیم. تقی پور تاکید کرد: او با اشاره به اقداماتی که در گذشته توسط شهرداری برای ایجاد اشتغال انجام گرفته است گفت: تنها در بحث لاله پارک و هتل کایا برای بیش از ۱۰۰۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است. رئیس کمیسیون خدمات شهری با اشاره به مشکلات بازار تبریز گفت: سرای امیر بازار پشتوانه امنیتی و سرمایه ای شهر تبریز است و باید تمام تلاشمان را برای حفظ و صیانت از این بازار انجام دهیم.
در ادامه این جلسه نمایندگان صنف طلافروشان به بیان مشکلات خود پرداختند. ایجاد شهرداری مستقل، متولی بازار، فضای سبز، سیم کشی های داخل بازار و نگهبان پشت بام از مسائل و مشکلات عمده بازار اعلام شد.
پس از اظهارات نمایندگان بازاریان، نمایندگان دستگاه های خدمات رسان به بیان گزارش اقدامات انجام یافته و برنامه های آتی دستگاه های خود پرداختند.
در پایان این جلسه تقی پور با بیان اینکه قصد ما حفظ بازار تبریز است گفت: کمیسیون خدمات آمادگی خود را برای تصویب و بررسی طرح هایی که به حفظ بازار کمک کند اعلام کرده و می کند. او افزود: اشکالات سرای امیر در حوزه فضای سبز و مبلمان باید اصلاح شود. تقی پور گفت: موضوع سردرب بازار امیر باید سریعا بر اساس بودجه مصوب اجرا شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر تبریز

    منبع خبر

    شورای شهر تبریز

    شورای شهر تبریز یک شورای شهر در شهر تبریز می باشد

      نظرات