شهردار ارومیه: میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه به بزرگترین جایگاه صادرات محصولات کشاورزی استان آذربایجان غربی تبدیل شده است

شهردار ارومیه: میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه به بزرگترین جایگاه صادرات محصولات کشاورزی استان آذربایجان غربی تبدیل شده است

شهردار ارومیه گفت: در حال حاضر میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه به بزرگترین جایگاه صادرات محصولات کشاورزی استان آذربایجان غربی مبدل شده است .

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با بیان اینکه ۳۰ درصد از مردم استان آذربایجان غربی با فعالیت در حوزه کشاورزی امرار معاش می کنند،  افزود:  طی سال گذشته و امسال با تلاش مسئولان استانی و نقش میدان میوه و تره باره شهرداری توانستیم در فروش و صادارت محصولات کشاورزی گام ها مثبتی را برداریم .

وی با  اشاره به اینکه شهرداری ارومیه  به عنوان متولی فروش محصولات کشاورزی  با فراهم سازی بسترهایی سعی در توسعه  آن دارد ، اظهار کرد:  در حال حاضر میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه به بزرگترین جایگاه صادرات محصولات کشاورزی استان مبدل شده است .

شهردار ارومیه، استان آذربایجان غربی را داری ظرفیت بسیاری در حوزه کشاورزی  برشمرد و ادامه داد: وجود پتانسیل های بالا در حوزه کشاورزی باعث شده که این استان در تولید برخی محصولات کشاورزی بیشتر سطح تولیدات را در سطح کشور را کسب کند .

وی با بیان اینکه درامدهای شهری ارومیه  از قبل عوارض در سال گذشته پایین بود ، اظهار داشت: از شهروندان درخواست  می کنیم که دست شهرداری را در مشارکت اداره شهربگیرند تا شهرداری در ارائه خدمات خود با مردم با مشکل مواجه نشود.

حضرت پوربا یادآوری دوباره اینکه شهروندان در اداره کرد شهر نقش دارند و مشارکت آنها در تامین درآمدها  برای داشتن شهری زیبا و آباد بسیار مهم است، ابراز  داشت:  مشارکت مردم در  تامین هزینه شهری چون پرداخت مبالغی  از بابت جمع آوری پسماندهای شهری که در این خصوص فیشها به صورت تجمیع شده   برای پرداخت به منازل ارسال شده است .

وی هزینه نگهداشت شهر را در هرماه ۱۲ میلیار تومان عنوان کرد و گفت:  نقش و مشارکت مردم برای تامین هزینه های  نگه داشت شهر و اداره کرد آن  با اهمیت است، لذا اخذ هزینه های اداره کرد شهر در قالب پرداخت عوارض تامین می شود که از شهروندان در خواست می شود که در پرداخت عوارض یاری رسان شهرداری باشند .

شهردار ارومیه به  تاخیر ۳ ماهه درپرداخت های  حقوق  کارمندان شهرداری  اشاره کرد و گفت: حقوق معوقه پرسنل تا پایان شهریور ماه تسویه می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات