اکبرزاده شهردار خوی :حضور ۶۵۰ نوجوان خویی در مسابقات محلات خوی

  • تشکیل تیم زیر ۱۴ سال فوتبال خوی از سوی شهرداری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی مراسم افتتاحیه چهارمین دوره از مسابقات فوتبال محلات خوی روز جمعه ۱۲ مردادماه برگزار شد  و بیش از ۶۵ تیم در مسابقات فوتبال محلات خوی حضور دارند.

محرم اکبرزاده در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی اظهار داشت: توسعه ورزش بویژه ورزش های همگانی از اولویت های شهرداری بوده و توجه به این موضوع در دستور کار قرار دارد.

شهردار خوی گفت: طبیعتا نشاط اجتماعی علاوه بر تاثیر مثبتی که در فضای عمومی شهری دارد در پیشبرد اهداف فرهنگی اجتماعی شهرداری نیز موثر بوده و شهروندان شاد و بانشاط در حفظ و نگهداری بخش ها و فضاهای مختلف شهری با شهرداری همراهی و همکاری خواهند داشت.

اکبرزاده افزود: بخش مهمی از زمینه ایجاد سلامت جسمی و روحی شهروندان از طریق ورزش های مناسب فراهم می شود و شهرداری تلاش خود را به کار گرفته تا در فضاهای سبز و پارکهای مناطق مختلف شهر، نسبت به تجهیز لوازم ورزشی برای استفاده عموم شهروندان اقدام نماید.

وی گفت: در کنار تجهیزات ورزشی لوازم بازی کودکان نیز پیش بینی و نصب شده و پارکهای مناطق مختلف نیز برای نصب تجهیزات مذکور در دستور کار قرار دارد.

اکبرزاده اذعان داشت: یکی از برنامه های پر شور و نشاط برای نوجانان خویی در طول تابستان برگزاری فوتبال محلات می باشد که چهارمین دوره این مسابقات از روز جمعه ۱۲ مرداد آغاز شد و نوجوانان خویی بیش از یک ماه طراوت و شادابی فوتبال را تجربه می کنند.

مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری خوی نیز در ادامه افزود: با توجه به پایان مدت زمان ثبت نام تیم های نوجوانان برای حضور در مسابقات فوتبال محلات، ۶۵ تیم در سه رده سنی پس از انتشار فراخوان ثبت نام کردند.

علی اکبر چیت ساز خویی گفت: ثبت نام تیم ها بر اساس رده های سنی زیر ۱۲ سال، زیر ۱۴ سال و زیر ۱۶ سال بوده و بیشترین تعداد تیم های ثبت نام کننده در رده سنی زیر ۱۶ سال بوده است.

وی افزود: با توجه به ثبت نام تیم ها در دوره چهارم که نسبت به دوره های قبل شاهد افزایش خوبی هستیم برنامه ریزی برای برگزاری بیش از ۱۲۰ مسابقه صورت گرفته و در حدود ۶۵۰  نوجوان خویی در قالب ۶۵ تیم در دوره چهارم فوتبال محلات به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری خوی همچنین گفت: برای اولین بار منتخبین زیر ۱۴ سال این دوره از مسابقات بر اساس توانمندیهای بازیکنان مورد سنجش قرار گرفته و تیم زیر ۱۴ سال فوتبال خوی از سوی شهرداری تشکیل می شود که با توجه به پتانسیل های این رشته در خوی می تواند نوید بخش رویدادهای فوتبالی موفق در آینده باشد.

وی افزود: مراسم افتتاحیه بازیهای فوتبال محلات و قرعه کشی بازیها روز جمعه ۱۲ مردادماه در پارک سلامت برگزار شد و از ۱۳ مردادماه در دو نوبت صبح و بعد ازظهر این مسابقات برگزار می شود.

چیت ساز افزود: مسابقات فوتبال طی ماه آتی هر روز در ساعات ۹-۱۰ صبح، ۱۱-۱۲ ظهر و ۵ الی ۹ عصر در زمین چمن مصنوعی فوتبال پارک سلامت برگزار می شوند.

وی گفت: چهارمین دوره مسابقات فوتبال محلات خوی با همکاری ادارات و نهادهایی چون اداره ورزش و جوانان، هیئت فوتبال شهرستان، سپاه پاسداران، آموزش و پرورش و هلال احمر برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوی

    منبع خبر

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی یک شهرداری در شهر خوى می باشد

      نظرات