اجرای تئاتر خیابانی «آئینه» با موضوع پیشگیری از اعتیاد

علی اکبر چیت ساز خویی اظهارداشت: نمایش خیابانی  آئینه در راستای بیان معضلات اجتماعی  اعتیاد، عصر چهارشنبه ۲۷ تیرماه در مقابل امامزاده سید بهلول(ع) اجرا می شود.

وی افزود: فرهنگ ‌سازی و دادن آگاهی بیشتر به جامعه درباره آسیب‌های مواد مخدر از جمله اهداف اجرای این نمایش خیابانی است.

وی همچنین افزود:  اولین اجرای این نمایش خیابانی به کارگردانی  و بازی  حمید‌رضا حاجی‌رستملو، فیلمساز و کارگران تئاتر از روز ۲۷ خردادماه با حمایت و مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی  آغاز شده و به مدت ۵ روز در پارکهای مختلف شهر اجرا می شود.

چیت ساز خویی افزود: تئاتر خیابانی آئینه ۵ روز از چهارشنبه هفته جاری آغاز شده و به ترتیب در محوطه مقابل امام زاده سید بهلول(رع)، پارک ملت، پارک لاله شهانق، پارک بهاران ربط و پارک طوبی در تخته پل اجرا خواهد شد.

مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری خوی تاکید کرد؛ مهم‌ترین زبان برای پیشگیری از معضلات اجتماعی به ویژه اعتیاد زبان هنر است که باید از ظرفیت و توانمندی هنرمندان در راستای پیشگیری و مبارزه با اعتیاد در جامعه بهره گرفت.

وی تصریح کرد:با توجه به مشکلات اجتماعی در جامعه ، بایدآموزش‌های لازم  رادر خصوص ناهنجاری های اجتماعی و اعتیاد از طریق اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به خانواده ها علی الخصوص جوانان ارائه کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوی

    منبع خبر

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی یک شهرداری در شهر خوى می باشد

      نظرات