پیام تبریک شهردار پیرانشهر به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک شهردار پیرانشهر به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر ، مهندس انور سعیدی ، شهردار پیرانشهر  طی پیامی عید سعید فطر را به شهروندان عزیز و فهیم پیرانشهر تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل میباشد :

ماه رمضان، ماه رحمت و مغفرت و ماه ضیافت الهی در میعادگاه فطر به پایان میرسد. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مومنی که روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود خداوند منان را سپاسگزارم که توفیق حضور در این ضیافت ربوبی را نصیب ما کرد تا از خوان گسترده نعمات و برکات الهی در این ماه رحمت و فضیلت، بهره بگیریم . .

عید سعید فطر تجلی خدا خواهی و جشن دوری از معصیت و اوج امیدواری به مغفرت و رحمت الهی است و به فرموده مقام عظمی ولایت عید فطر روز پاداش گرفتن و رویت رحمت الهی بعد از ماه رمضان میباشد . .

اینک در آستانه ی فرا رسیدن عید سعید فطر، عید برادری و برابری و گذشت، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مومنان روزه دار و شما شهروندان ولایت مدار شهرستان پیرانشهر  این عید بزرگ را خدمت تمامی شهروندان  تبریک عرض نموده و امیدوارم عید سعید فطر عید پایان ظلم و آغاز حاکمیت برادری و صلح و گذشت در سرتاسر جهان به ویژه مسلمانان باشد.

انور سعیدی

شهردار پیرانشهر

لینک اصل خبر در سایت شهرداری پیرانشهر

    منبع خبر

    شهرداری پیرانشهر

    شهرداری پیرانشهر

    شهرداری پیرانشهر یک شهرداری در شهر پیرانشهر می باشد

      نظرات