مشکلات شهر با کار کارشناسی و برنامه منسجم مرتفع می شود

مشکلات شهر با کار کارشناسی و برنامه منسجم مرتفع می شود

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد گفت: همه ما واقف بر مشکلات شهر پارس آباد، بدنبال کار کارشناسی و برنامه مدون برای رفع این حجم عظیم از مشکلات حوزه مدیریت شهری هستیم.
وی افزود: شهروندان از بین کاندیدای دوره پنجم شورای اسلامی شهر هفت نفر را انتخاب کردند تا مشکلات شهری را مرتفع نماییم.


وی اظهار داشت: خبرنگاران تلاشگرانی بی توقع در عرصه اطلاع رسانی هستند و بدون چشمداشت مالی در راه ایفای رسالت خود گام بر می دارند.
خانش عیوض زاده با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی در جامعه هستند افزود: نقد منصفانه باعث توسعه و آگاهی مردم شده و جامعه را برای رسیدن به اهداف اصلی خود یاری می کند و از افرادی که عملکرد شورای شهر و مجموعه شهرداری را منصفانه نقد کنند حمایت میکنیم.
وی افزود: خبرنگاران در کنار نقد منصفانه عملکرد ما را اطلاع رسانی کنند تا مردم با در نظر گرفتن وضعیت قبلی و فعلی شهر عملکرد شورای شهر و مجموعه شهرداری را قضاوت کنند.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم پارس آباد در روز جهانی قدس گفت: شهروندان با حضور پرشور، حماسه ساز و بی نظیر خود همگام با ملت شریف ایران در شهر مرزی پارس آباد به پشتوانه نظام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بار دیگر وحدت و همدلی خود را نشان دادند که از طرف اعضای شورای شهر و شهردار پارس آباد تقدیر و تشکر می نماییم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری پارس آباد

    منبع خبر

    شهرداری پارس آباد

    شهرداری پارس آباد

    شهرداری پارس آباد یک شهرداری در شهر پارس آباد می باشد

      نظرات