پیام تبریک شردار نیر به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه

پیام تبریک شردار نیر به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد قوه قضای کشور اسلامیمان بویژه تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه .

سعی و مجاهدت در جهت حفظ بیت المال و احقاق حقوق مظلومان و بسط و گسترش حق و عدالت خدمت و تلاشی بسیار نیکو، ارزشمند و الهی است که نشان از ذات و صفات حضرت باریتعالی دارد، چرا که ایزد منان خود بزرگترین دادگر و عدلگستر و عادل مطلق می باشد .

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری و حراست از قانون اساسی و سرلوحه قراردادن رهنمودها و منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) به عنوان رکن اساسی نظام اسلامی، مسئولیت خطیر و حساسی در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی ملت شریف ایران و تحقق بخشیدن به عدالت عهده دار است. اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضاییه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه و دست اندر کاران امر قضا در شهرستان نیر بویژه دادستان محترم و ریاست محترم دادگستری شهرستان نیر و همکاران گرانقدرشان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای این عزیزان آرزومندم .

با آرزوی موفقیت – جلال ممی زاده شهردار نیر

لینک اصل خبر در سایت شهرداری نیر

    منبع خبر

    شهرداری نیر

    شهرداری نیر

    شهرداری نیر یک شهرداری در شهر نیر می باشد

      نظرات