بازسازی بازارچه سردار/ طراحی و احداث آمفی‌تئاتر روباز

بازسازی بازارچه سردار/ طراحی و احداث آمفی‌تئاتر روباز

معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان با اشاره به بیش از ۳۰۰ پروژه عمرانی فعال در شهر، پرو‌ژ‌های منطقه یک را یادآور شد و اظهار کرد: بازسازی بازارچه سردار یکی از پروژه‌های مهم منطقه یک محسوب می‌شود، اجرای سقف شامل شاتکریت بتن پشت بام ، شیب بندی و ختایی فرش آنها با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در دست اجراست.
بهروز گرانمایه افزود: تکمیل ساختمان کوشک کمال‌الملک با ۳۶۰ متر زیربنا و محوطه‌سازی میدان کمال‌الملک با ۱۰ هزار متر مربع هم‌اکنون با پیشرفت ۹۵ درصدی روبروست.
وی بیان کرد: عملیات بدنه‌سازی و کف‌سازی آب انبار دارکوب واقع در خیابان باباافضل نیز به تازگی آغاز شده است، همچنین در این پروژه سالن آمفی تئاتر روباز به مساحت ۵۰۰ متر مربع و ظرفیت۱۷۰ نفر طراحی واحداث می‌گردد.
به گفته وی مرمت و بازسازی خانه رضوی، ساماندهی محور مسجد آقابزرگ از دیگر فعالیت های عمرانی در ۹ماه اخیر در منطقه یک محسوب می شود.
گرانمایه بازسازی منطقه ویژه فرهنگی تاریخی کاشان را به واسطه جذب گردشگر و تعدد تردد مسافران، مورد تاکید قرار داد و گفت:  مدیریت شهری با نگاه ویژه به منطقه یک سعی دارد علاوه بر جلب رضایت همشهریان کاشانی، افقی تازه به روی جذب گردشگر بگشاید.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات