کلیپ مجمع نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استان و…

کلیپ مجمع نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استان و…

ایمنا_نجف آباد- ۲۱ مردادماه نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان با حضور تعدادی از مدیران ارشد دستگاه های اجرایی و اعضای شورای اداری نجف آباد به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد، ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در این نشست با تقدیر از رویکرد استانداری در واگذاری بسیاری از امور به شهرستان ها اظهار کرد: خوشبختانه به دنبال برگزاری نشست مجمع نمایندگان در شهرستان های مختلف شاهد اقدامات خوبی بوده ایم که از مهمترین آن ها می توان به تفویض بخشی از اختیارات کمیسیون ماده پنج به فرمانداری کاشان اشاره کرد.

وی افزود: در کنار اهمیت واگذاری اختیار تغییر کاربری ها به مدیریت شهرستان، به نظر می رسد در خصوص بودجه شهرستان نجف آباد نیز برخی پارامترها مانند جمعیت و وسعت به خوبی لحاظ نشده باشد.

این نماینده مجلس به رتبه بالای شهرستان از لحاظ جمعیت و وسعت در استان و در عین حال جایگاه بسیار پایین آن از نظر بودجه انتقاد کرد و افزود: عمده مدیران ما تلاش زیادی برای رفع مشکلات دارند ، اما متاسفانه بخش قابل توجهی از معضلات مربوط به ساختار اداری بیمار کشور است.

سید ناصر موسوی لارگانی، رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز در این نشست اظهار کرد: خوشبختانه تعامل سازنده ای بین نمایندگان استان وجود دارد و با ادامه این روند امیدواریم بتوانیم در مسیر رفع مشکلات، گام های موثرتری برداریم.

لزوم وحدت بیشتر در شرایط حساس کنونی

مجتبی راعی، فرماندار نجف آباد نیز با اشاره به شرایط حساس حاکم بر کشور اظهار کرد: شرط اصلی عبور از این وضعیت همدلی و وحدت در تمامی سطوح است.

وی افزود: نجف آباد اصلی ترین تولید کننده گوشت بوقلمون، لوازم زنبورداری، عسل استان است و انارستان جلال آباد را به عنوان بزرگترین مجموعه خاور میانه در خود جای داده است.

راعی همچنین با تشریح بخش دیگری از پتانسیل های شهرستان ادامه داد: وجود ۳۰۰ تعاونی کشاورزی و صنعتی، ۸۰ تشکل مردم نهاد در عرصه های مختلف، بیش از ۱۶۰۰ واحد تولید و صنعتی در ۱۲ شهرک و ناحیه صنعتی با اشتغال زایی نزدیک به ۴۲ هزار نفر در کنار ۱۲ مرکز آموزش عالی با ۴۲هزار دانشجو و عضو هیئت علمی از دیگر افتخارات شهرستان محسوب می شود.

فرماندار نجف آباد به تشریح مهمترین مشکلات نجف آباد در عرصه های مختلف پرداخت و گفت: پروژه های نیمه تمام همچون بیمارستان ۲۱۰ تختخوابی در کمربندی جنوب شهر و ساختمان نیمه تمام پزشک قانونی از مهمترین مشکلات این شهرستان است.

به گزارش ایمنا ، در این نشست که با حضور معاون عمرانی و معاون اقتصادی استاندار اصفهان برگزار شد، مسئولان شهرستان به بیان مهمترین ویژگی ها و پتانسیل های نجف آباد در کنار معضلات موجود پرداختند و در ادامه نیز راهکارهای رفع موانع و مشکلات  مورد بررسی قرار گرفت.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری نجف آباد

    منبع خبر

    شهرداری نجف آباد

    شهرداری نجف آباد

    شهرداری نجف آباد یک شهرداری در شهر نجف آباد می باشد

      نظرات