سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه می‌دهند

سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه می‌دهند

به گزارش شهریار، کریم صادق‌زاده صبح امروز در حاشیه هفتاد و دومین جلسه شورای شهر تبریز با تشریح جزئیات این جلسه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این جلسه مطرح شد و نزدیک به دوساعت اعضا شورا درباره آن به بحث و تبادل نظر پرداختند، اساسنامه جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزش شهرداری تبریز بود.

وی ادامه داد: طبق اساس‌نامه جدید، چند سازمان شهرداری تبریز ادغام می‌شوند و در این‌باره شهردار و اعضا محترم شورای شهر تبریز آرا خود را اعلام کردند.

صادق‌زاده تصریح کرد: در جلسه امروز مهندس شهین‌باهر، شهردار کلانشهر تبریز با تشریح اساس‌نامه کلی سازمان‌ها بر افزایش نظارت‌ها بر عملکرد سازمان‌ها تاکید کرد و بیان کرد که اگر در گذشته نظارت کافی بر روی سازمان‌ها نبوده است، اکنون نباید باعث بشود اختیارات و استقلال آن‌ها را بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شهردار تبریز تاکید کرد اگر استقلال سازمان‌ها از بین برود، بود و نبودشان چندان تاثیرگذار نخواهد بود.

سخنگوی شورای شهر تبریز در ادامه بیان کرد: رئیس شورای کلانشهر تبریز نیز در این جلسه خواستار آن شد که حدالامکان مجموعه شهرداری کوچک‌تر شود چراکه بود و نبود برخی سازمان‌ها سودی برای شهر ندارد.

وی در ادامه با اشاره به تاکید اعضای شورا بر کوچک‌سازی مجموعه شهرداری، افزود: کوچک‌سازی از سیاست‌های کلان دولت است و باید به تدریج اجرایی شود.

صادق‌زاده در ادامه عنوان کرد: طی انتخاباتی که امروز در هفتاد و دومین جلسه شورای شهر برگزار شد، اکثریت اعضا به تداوم فعالیت سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز به صورت مستقل از لحاظ مالی رای دادند و این موضوع به تصویب رسید.

به گفته صادق‌زاده، در جلسه آینده شورای شهر تبریز که یکشنبه هفته بعد برگزار خواهد شد، اعضای هیئت رئیسه انتخاب می‌شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات