اختصاص سوره ای به نام شورا در قرآن کریم نشان از اهمیت و جایگاه خاص آن است

اختصاص سوره ای به نام شورا در قرآن کریم نشان از اهمیت و جایگاه خاص آن است

سرپرست شهرداری ، معاونان و مدیران عامل سازمان های تابعه شهرداری شاهین شهر با رئیس جدید شورای اسلامی شاهین شهر دیدار نمودند.
حمید عشقی سرپرست شهرداری شاهین شهر در این دیدار ضمن تبریک به رئیس جدید شورای اسلامی شاهین شهر گفت : اختصاص سوره ای به نام شورا در قرآن کریم نشان از اهمیت و جایگاه خاص آن بوده و ائمه اطهار(ع) نیز در برنامه ها و تصمیمات خود با دیگران شور و مشورت می نمودند.
وی در ادامه افزود: در قانون اساسی کشورمان نیز اهداف و رسالت های شورای اسلامی مشخص و اهمیت قابل توجهی به آن شده است.
عشقی خاطر نشان نمود: خوشبختانه کلیه اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و شهرداری با وحدت ، همدلی و همفکری همواره در راستای خدمت به شهروندان فهیم شاهین شهر و توسعه و آبادانی شهر تلاش و کوشش می نمایند.
سرپرست شهرداری شاهین شهر از مساعدت های شورای اسلامی شهر به شهرداری برای فراهم نمودن رفاه حال به شهروندان ارجمند و پیشرفت شهر، تشکر و قدردانی نمود.
علی فتحی رئیس جدید شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به حاضران گفت: به نمایندگی از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر از سرپرست شهرداری شاهین شهر ، کلیه کارکنان و کارگران شهرداری که در شرایط نامساعد مالی تمام سعی و کوشش خود را در راستای خدمت به شهروندان و شهر انجام دادند ، تشکر و قدردانی می نمایم.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت مدیریت در هزینه ها گفت: خوشبختانه با سعی و تلاش سرپرست شهرداری ، معاونان و مدیران شهرداری شاهین شهر در امور درآمدها و هزینه ها مدیریت خوبی صورت گرفت که افتتاح و بهره برداری از بیست پروژه کوچک و بزرگ شهرداری در در آینده نزدیک، نشان از توجه ویژه شهرداری به مدیریت در درآمدها و هزینه های خود است.
فتحی خاطر نشان نمود: شورای اسلامی شاهین شهر به عنوان نماینده مستقیم شهروندان ، شهردار و کارکنان شهرداری نیز به عنوان دیگر نمایندگان آنان ، وکیل حفاظت از منافع شهروندان در زمینه های مختلف محسوب شده که در این راستا قصور و کوتاهی از طرف آنان لطمات زیادی را به شهر وارد می نماید.
رئیس شورای اسلامی شاهین شهر تصریح نمود: با توجه به اینکه شهرداری شاهین شهر خدمات متنوعی را در شهر انجام می دهد؛ بنابراین گشودن گره ای از کار شهروندان توسط کارکنان و کارگران شهرداری، برکات دنیوی و اخروی زیادی را برای آنان در برخواهد داشت.
فتحی در بخشی از سخنان خود با اشاره به وظایف شورای اسلامی گفت: وظیفه شورای اسلامی نسبت به شهرداری نظارتی است نه دخالتی زیرا اگر شورای اسلامی شهر در امور شهرداری دخالت نماید وظیفه اصلی خود را از دست خواهد داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات