اولین مجمع مشورتی بانوان شورایار در محل دفتر شورای اسلامی شهر طبس برگزار شد

اولین مجمع مشورتی بانوان شورایار در محل دفتر شورای اسلامی شهر طبس برگزار شد

IMG ۳۴۱۲

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، زهرا حسین پور مسئول کمیسیون بانوان شورای شهر در این مجمع گفت: بانوان عامل پویایی و نشاط در جامعه و ضامن سلامت روح و جسم هستند. در یک جامعه سالم باید به نیازهای بانوان توجه کنیم.

حسین پور افزود:  شورای پنجم در صدد انجام اقداماتی دست که حس توانمندی و اعتماد به نفس را در بانوان تقویت کند. شورایارها می توانند در این زمینه کمک موثری باشند چرا که بانوان مدت بیشتری را در منزل و محلات حضور داشته و بیشتر به مشکلات و کمبودها وقوف دارند.

وی خاطرنشان کرد: بانوان بازوی توانمند مدیریت شهری هستند و می توانند در کنار مردان نقش موثری ایفا کنند. اجرای طرح های شهری به مشارکت و همراهی مردم نیاز دارد. ما دنبال این هستیم که مشارکت شهروندان در جامعه بیشتر از گذشته شود.

محمود امینی رئیس شورای شهر طبس نیز با تاکید بر نقش بانوان گفت: همانگونه که بانوان مدیریت منزل و تربیت فرزندان را انجام می دهند چرا نباید از این توانمندی در محیط شهری و محلات استفاده کرد. موفقیت جامعه مرهون تلاش و کوشش زنان است.

غلامحسین طاهری مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر با تاکید بر اهمیت مطالبه گری شهروندان گفت: جشن های محله ای باید تداوم یابد و با ایجاد ارتباط مستقیم با مردم از دل محلات نیازسنجی صورت گیرد.

طاهری در ادامه سخنان خود به باز تعریف خدمات شهرداری به مردم، شفافیت بیشتر، تکریم ارباب رجوع، صرفه جویی و اولویت بندی طرح های شهری و جذب سرمایه گذار برای توسعه شهر تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری طبس مسینا

    منبع خبر

    شهرداری طبس  مسینا

    شهرداری طبس مسینا

    شهرداری طبس مسینا یک شهرداری در شهر درمیان می باشد

      نظرات