نامگذاری معابرشهری به نام قهرمانان ورزشی

نامگذاری معابرشهری به نام قهرمانان ورزشی

شورای اسلامی شهر نیشابور پیشنهاد داد:
نامگذاری معابرشهری به نام قهرمانان ورزشی
با تصویب طرحی، شورای اسلامی شهر نیشابور پیشنهاد داد تا معابری شهری در نیشابور به نام قهرمانان و معانی عام ورزشی نام گذاری شود.
رئیس کمیسیون ورزش و جوان شورای اسلامی شهر ضمن اعلام این خبر گفت: این اقدام در راستای قدردانی و پاسداشت قهرمانان و پیشکسوتان، ورزش نیشابور و همچنین ترویج ورزش های همگانی و قهرمانی در سطح شهر انجام می شود.
علی اکبر شکیبا افزود: بر این اساس به پیشنهاد شورای ورزش اسامی که می تواند برای نامگذاری بلوار، خیابان، کوچه و امکان ورزشی مناسب باشد، متناسب با عناوین و جایگاه قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی به شورای نامگذاری و شهرداری پیشنهاد خواهد شد.
وی خاطرنشان ساخت: همچنین با تصویب طرحی پیرامون ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در سطح شهر، به شهرداری پیشنهاد شد نسبت به ایجاد زیرساخت های لازم برای تردد ایمن دوچرخه در محیط شهر، تعیین مکان هایی مناسب برای دوچرخه سواری بانوان، اعطای وام بدون کارمزد به پرسنل شهرداری برای خرید دوچرخه و ایجاد ایستگاه های دوچرخه در سطح شهراقدام کرده و نسبت به تشویق و تقدیر از آن دسته از کارکنان شهرداری که با دوچرخه در محل کار خود حاضر می شوند و همچنین ارائه تخفیف ویژه به شهروندانی که اقدام به دایرکردن مغازه برای فروش و تعمیر دوچرخه می کنند، به ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در سطح شهر کمک کند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر نیشابور

    منبع خبر

    شورای شهر نیشابور

    شورای شهر نیشابور یک شورای شهر در شهر نیشابور می باشد

      نظرات