نمایشگاه آثار رضوی فراگیران فرهنگسرای مولانا برگزار شد.

نمایشگاه آثار رضوی فراگیران فرهنگسرای مولانا برگزار شد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد،  همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی رضوی که همه ساله در ایام دهه کرامت که مصادف با ولادت حضرت معصومه(س)  تاولادت امام رضا(ع) است و در ایران و چند کشور دیگر برگزار می شود، آثار هنرمندان و فراگیران فرهنگسرای مولانا در رشته های نقاشی، کتابخوانی و نمایشنامه نویسی به صورت نمایشگاه برگزار و آماده ارسال به جشنواره شد.


مهندس سیدالحسینی شهردار تایباد با تبریک خجسته این ایام، آثار برگزیده هنرمندان فرهنگسرای مولانا جهت شرکت در جشنواره رضوی را باعث افتخار مجموعه شهرداری دانست و گفت: علاوه بر اداره فرهنگسرای مولانا، شهرداری تایباد در تامین هزینه ها و نیز بر برگزاری بسیاری از فعالیتهای فرهنگی و هنری سطح شهرتایباد فعال و پیشتاز است  وهمواره به گونه شایسته ای از هنرمندان بومی حمایت نموده است.

وی فرهنگسرای مولانا را به عنوان یکی از مراکز مهم فرهنگی هنری شهرستان در چند ساله اخیر معرفی نمود که توانسته تعداد زیادی از علاقمندان به رشته های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی را بخود جذب نماید و کلاس های متعددی را در این زمینه برگزار نماید.

شهردارتایباد، به برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی هنری و آموزشی فرهنگسرای مولانا در تمامی اوقات سال و ایام فراغت دانش آموزان در تابستان اشاره نمود و گفت: استفاده از مربیان مجرب بومی و نیز توجه به استعدادهای مناطق کم برخوردار و حمایت از این گروه و نیز استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات آموزشی خصوصا در زمینه فرهنگ شهرنشینی در بین کودکان و نوجوانان از مشخصه های مهم این کارگاهها و کلاسها می باشد.


شایان ذکر است این محل در تمامی ایام سال اقدام به برگزاری کلاس‌های مختلف فرهنگی،هنری و آموزشی در رشته های مختلف: نقاشی خطاطی کاردستی قصه خوانی زبان بازی‌های بومی و محلی صنایع دستی مهارت‌های زندگی کمکهای اولیه بهداشت روان طرح اجتماع محور خیاطی شیرینی پزی مهره دوزی سفالگری سنجاق دوزی نمددوزی و .... برای تمامی رده ها ی سنی می نماید.

فرهنگسرای مولانا واقع در بلوار خرمشهر می باشد که علاقمندان جهت اطلاع از فعالیت ها و برنامه های این محل می توانند همه در ساعات اداری به این محل مراجعه و یا با شماره  ۵۴۵۳۲۵۹۸  تماس حاصل نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تایباد

    منبع خبر

    شهرداری تایباد

    شهرداری تایباد

    شهرداری تایباد یک شهرداری در شهر تایباد می باشد

      نظرات