معاونت فنی و عمران شهرداری چناران از اتمام عملیات بهسازی و مرمت جایگاه سوخت شهرداری خبر داد

معاونت فنی و عمران شهرداری چناران از اتمام عملیات بهسازی و مرمت جایگاه سوخت شهرداری خبر داد

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای اسلامی شهر چناران، مهندس حسین خیرخواه ضمن اشاره به شروع مجدد فعالیت جایگاه سوخت شهرداری، گفت: با بهسازی و راه اندازی ایستگاه گاز CNG شهرداری که به دلیل پاره ای از مسائل عمرانی دچار وقفه و تعطلیلی شده بود، هم اکنون مشغول انجام خدمات به مسافرین و همشهریان عزیزمان است.

مهندس خیرخواه، افزود: با گذشت نزدیک به ده سال از فعالیت این ایستگاه و به پیشنهاد پیمانکار این مجموعه که درانتهای مسیر خروجی شهر به سمت قوچان و در کنار پارک زائر قرار دارد، کل محوطه ایستگاه با مساحت حدود هزار متر مربع با استفاده از مصالح مرغوب و موزاییک بهسازی و مرمت گردید.

وی افزود: از زمان آغاز تعمیرات ایستگاه، به منظور تسریع در عملیات عمرانی و ارائه خدمات به شهروندان و مسافرین به دلیل استقرار این مرکز در حاشیه جاده آسیایی و حجم بالای مسافرتها در این فصل سال بصورت ۲۴ ساعته انجام شد تا مردم دچار زحمت کمتری گردند.

معاونت عمرانی شهرداری چناران با اشاره به نظارت دقیق شهرداری به فعالیت پیمانکار جایگاه سوخت، گفت: به هر دلیلی که این ایستگاه دچار وقفه گردد طبیعتا ضرر مالی بسیار زیادی را برای پیمانکار به بار خواهد آورد ، به همین دلیل تمام تلاش پیمانکار بر این است که ایستگاه در تمام ساعات شبانه روز و بصورت مداوم پاسخگوی مراجعین باشد تا ضمن ارائه خدمات مطلوب به انتفاع مالی خویش نیز برسد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات