تبریک روز شهرداری و دهیاری

تبریک روز شهرداری و دهیاری

تبریک شهرداری بجستان به مناسبت ۱۴تیرماه روز شهرداریها و دهیاریها

نامگذاری ۱۴  تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

تمامی خادمین مردم در شهرداری و دهیاری ها شبانه روزی در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات جدید، شهر و روستا را مناسب زندگی و کار مردم نمایند و انتظار می رود خادمین مردم در این عرصه بتوانند با افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده مدیریت شهری در راستای آشنایی با رویکردها،‌ سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریت، برنامه ریزی های لازم را به عمل آورند.

به حول و قوه الهی شهرداریها با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم و تلاش برای برقراری عدالت و رشد و پیشرفت شهر، رو به رشد می باشد و در این راستا همفکری و همکاری شهروندان نقش مهمی در موفقیت برنامه های شهرداری دارد.

این روز یاد آور زحمات، تلاش و دلسوزی های شهرداران و دهیاران برای بهبود و توسعه فضای شهرها و روستاها به عنوان محیط زندگی مردم می باشد.

به همین مناسبت روابط عمومی شهرداری بجستان این روز فرخنده را به شهرداران و دهیاران محترم جمهوری اسلامی ایران بویژه شهرستان های خراسان رضوی تبریک عرض می نماید و توفیق روز افزون در راستای ایجاد رفاه و آسایش عمومی با نصب العین قراردادن شعارهای دولت تدبیر و امید در مسیر ارتقاء کمی و کیفی خدمت صادقانه به مردم عزیز را از درگاه پروردگار متعال خواستار است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بجستان

    منبع خبر

    شهرداری بجستان

    شهرداری بجستان

    شهرداری بجستان یک شهرداری در شهر بجستان می باشد

      نظرات