در راستای طرح محله به محله صورت گرفت: دیدار مردمی با اهالی فرهنگیان ۳

به گزارش روابط عمومی – دیدار مردمی با اهالی منطقه فرهنگیان ۳ با حضور علی پیش یار شهردار محترم، علی زیرک نایب رییس محترم شورای شهر، حسین قربانی معاون خدمات شهری و کارشناسان شهرداری در مسجد عاشورا برگزار شد.

در این مراسم اهالی نقطه نظرات، مسائل و مشکلات محلات خود را بصورت رو در رو با شهردار در میان گذاشتند.

شهردار قوچان گفت: در طرح محله به محله، شهر به ۲۲ منطقه تقسیم شده است که به نوبت و به مدت لااقل ۱۵ روز  کارشناسان شهرداری حضور خواهند داشت و مسائل و نواقص محلات را بصورت میدانی مورد بررسی قرار داده و مشکلات را بر طرف می کنند.

علی پیش یار افزود: در طی این دو هفته یک دیدار مردمی نیز با اهالی آن منطقه انجام می گیرد تا اهالی بتوانند بصورت مستقیم با شهردار، اعضای شورا و سایر معاونین صحبت کنند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر قوچان نیز گفت: شورای دوره پنجم پای کار است و با همه مسائل و مشکلات سعی ما اینست تا فاصله با مردم را کمتر کنیم. ما در کنار مردم هستیم و امیدوارم بتوانیم با کمک همشهریان عزیز کارهای مثبتی در محلات انجام دهیم.

علی زیرک از همکاری و تعامل خوب دکتر شوشتری نماینده محترم و دکتر قامتی فرماندار محترم و حجت الاسلام دستجردی امام جمعه محترم در پیشبرد امور تشکر کرد و گفت با پیگیری های دکتر شوشتری بزودی میزان قیر جدیدی جذب خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قوچان

    منبع خبر

    شهرداری قوچان

    شهرداری قوچان

    شهرداری قوچان یک شهرداری در شهر قوچان می باشد

      نظرات