حمید عشقی سکاندار شهرداری شاهین شهر شد

حمید عشقی سکاندار شهرداری شاهین شهر شد

در صحن علنی شورای اسلامی شاهین شهر ، حمید عشقی با اکثریت آرا به عنوان شهردار شاهین شهر انتخاب گردید.
علی فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در مصاحبه با واحد خبر شهرداری شاهین شهر گفت: توان اجرایی و تجربه مدیریتی از مهم ترین عواملی بوده که برای انتخاب شهردار مورد توجه اعضای شورای اسلامی شاهین شهر قرار داشته است.
وی در ادامه افزود : اعضای شورای اسلامی شاهین شهر به عنوان نمایندگان شهروندان ارجمند تمام تلاش خود را به کار بسته تا با انتخاب شهرداری موفق و مناسب، پاسخگوی این اعتماد و انتخاب باشند.
گفتنی است حمید عشقی در سمت سرپرستی شهرداری شاهین شهر مشغول به کار بود و پیش از این سابقه عضویت شورای اسلامی خمینی شهر ، معاونت پشتیبانی و توسعه شهرداری شاهین شهر و شهردار در نقاط دیگر استان را در کارنامه خود دارد.
شایان ذکر است شهردار جدید شاهین شهر از بین کاندیداهای متعدد از سوی شورای اسلامی شاهین شهر انتخاب شده است.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر انتصاب شایسته حمید عشقی به سمت شهردار شاهین شهر که بیانگر تعهد ، کارآمدی و شایستگی های برجسته ایشان در صحنه های خدمت صادقانه به نظام و میهن ایران اسلامی است را صمیمانه تبریک عرض نموده، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران بالاخص مردم مومن و ولایتمدار شاهین شهر را از درگاه پروردگار سبحان برای شهردار مسئلت می نماید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات