عملکردبرخی پیمانکاران قابل قبول نیست/اجرای عملیات زیرسازی پروژه تعریضِ خط ۴ حصار تسریع یابد

عملکردبرخی پیمانکاران قابل قبول نیست/اجرای عملیات زیرسازی پروژه تعریضِ خط ۴ حصار تسریع یابد





محمدرضا احمدی نژاد در بازدید از طرح های عمرانی بر لزوم تسریع در اجرای عملیات پروژه هایی نظیر تعریض خط ۴ حصار، ساماندهی تپه مرادآب، تقاطع مهر ویلا و تقاطع غیر هم سطح ماهان _ باغستان تاکید کرد و افزود: برای تسهیل در عبور و مرور و جلب اعتماد و رضایت شهروندان بهره برداری از پروژه های عمرانی ضروری است.

وی ضمن بازدید از پروژه تعریض خط ۴ حصار که در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی برخوردار است؛ اجرای عملیات زیرسازی این طرح در اسرع وقت را حایز اهمیت برشمرد و تاکید کرد: عملیات زیرسازی و روکش آسفالت این پروژه طی هفته آتی آغاز شود.

لزوم اجرای طرح جمع آوری آب های سطحی تپه مرادآب
سرپرست شهرداری کرج همچنین در ادامه با حضور در پروژه ساماندهی تپه مرادآب و بررسی اقدامات انجام گرفته، ضمن گلایه از پیمانکار برای تعلل در انجام وظایف محوله، گفت: عملکرد پیمانکار به گونه ای است که بعد از یک سال فعالیت، برخی موضوعات هنوز برای شهرداری پذیرفتنی نیست.

احمدی نژاد همچنین پیمانکار طرح ساماندهی تپه مرادآب را ملزم به ارایه گزارش مستند دانست و تصریح کرد:  هر چه سریع تر بایستی طرح ساماندهی آب های سطحی این پروژه مطالعه، تهیه و تدوین شود.

پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی پروژه تقاطع مهرویلا
احمدی نژاد در نشست با مشاورین و پیمانکار پروژه مهرویلای کرج "ادامه بلوار یادگار امام (ره) حد فاصل متروی تهران_کرج تا محدوده پل راه آهن" موانع و مشکلات پیش روی این طرح را مورد بررسی قرار داد و گفت: طبق آخرین اطلاعات دریافتی، میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه ۲۰ درصد برآورد شده است.

سرپرست شهرداری کرج از پروژه تقاطع غیر هم سطح ماهان - باغستان نیز بازدید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات