کاشت ۲۵ هزار بوته گل و جانمایی المان‌های گل با نام امام علی (ع)  ...

کاشت ۲۵ هزار بوته گل و جانمایی المان‌های گل با نام امام علی (ع) ...

کاشت ۲۵ هزار بوته گل و جانمایی المان‌های گل با نام امام علی (ع) همزمان با دهه ولایت

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد از کاشت ۲۵ هزار بوته گل، آذین‌بندی و چراغانی شهر و جانمایی المان‌های گل با نام امام علی (ع) در معابر اصلی شهر مشهد به مناسبت دهه ولایت (عید قربان تا غدیر) خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، خلیل‌الله کاظمی در این خصوص افزود: با عنایت به نزدیک شدن به ایام دهه ولایت در کنار گل‌کاری و آذین‌بندی شهر، رفع نازیبایی‌های فضای سبز و نیز رفع نقص سیستم‌های روشنایی و نورپردازی موجود در فضای سبز شهری در حال انجام است.
وی اضافه کرد: آماده‌سازی گرادیان و سکوهای موجود در بوستان‌ها جهت برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های فرهنگی نیز از سوی مدیریت امور فرهنگی شهرداری مشهد در دست اقدام است.
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد به تکمیل و تعویض گل گلدان های بزرگ و المان‌های سطح شهر اشاره و اظهار کرد: در این راستا تعداد ۲۵ هزار بوته گل، در نقاط مختلف شهرکاشته خواهد شد که تاکنون بخش عمده‌ای از اینکار انجام شده و مابقی نیز تا قبل از عید سعید قربان انجام خواهد شد.
کاظمی تصریح کرد: در کنار کاشت این تعداد گل، ۱۶۹ عدد فلاور باکس چوبی نیز در ۲۴ خیابان اصلی منتهی به حرم مطهر جایگزین گلدان‌های موجود شده و تعداد ۲۷ عدد فلاورباکس نیز در سه معبر جدید جانمایی شده است.
قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: همچنین ۱۰ سازه با طرح‌های متنوع، برای نصب گل شاخه بریده با مضمون علی ولی الله آماده‌سازی شده است که سه روز قبل از عید سعید غدیر، در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات