کاهش سرفاصله زمانی خط یک قطارشهری به ۵ دقیقه

کاهش سرفاصله زمانی خط یک قطارشهری به ۵ دقیقه

کاهش سرفاصله زمانی خط یک قطارشهری به ۵ دقیقه

سخنگوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از کاهش سرفاصله زمانی خط یک قطار شهری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مجید بخت‌آزما با بیان این مطلب در تشریح اهم اقدامات حوزه حمل و نقل برای رفاه حال شرکت کنندگان در مراسم معنوی دعای عرفه، گفت: سرویس‌دهی ویژه با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی برای رفاه حال زائران و مجاوران پیش بینی شده است. به این منظور هدوی خط یک قطارشهری به ۵ دقیقه کاهش پیدا کرده است.
وی با اشاره به اینکه حداکثر سرویس دهی در خط یک قطارشهری تدارک دیده شده، افزود:۳۴۵ اعزام مسافری پیش‌بینی کرده‌ایم و مسافران خط یک و ۲ قطارشهری از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ می‌توانند از این سیستم حمل و نقل استفاده کنند.
سخنگوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به سرویس‌دهی ۲۳۰ دستگاه اتوبوس در مسیرهای منتهی به حرم گفت: علاوه بر سرویس‌دهی عادی این سازمان، تقویت ناوگان اتوبوسرانی در خیابان‌های شیرازی، نواب صفوی، خسروی و طبرسی صورت می‌گیرد.
بخت‌آزما با اشاره به تقویت نظارت در بخش تاکسیرانی، گفت: تاکسیرانی در خیابان های منتهی به حرم مطهر آماده‌باش است و گشت‌های نظارتی در اطراف حرم مطهر به تعداد ۱۴ دستگاه و ۳۰ نفر بازرس حضور دارند.
وی به آماده‌باش خطوط مبادی ورودی و شبکه‌های بیسیم اشاره کرد و گفت: افراد می‌توانند برای ارائه انتقادات و شکایات به کیوسک‌های پیش‌بینی شده مراجعه نمایند.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات