ساخت مسجد توسط شهرداری مشهد قابل تقدیر است/ مناطق حاشیه شهر مشهد با  ...

ساخت مسجد توسط شهرداری مشهد قابل تقدیر است/ مناطق حاشیه شهر مشهد با ...

ساخت مسجد توسط شهرداری مشهد قابل تقدیر است/ مناطق حاشیه شهر مشهد با همت شهرداری به کانون شهر تبدیل خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: ساخت مسجد توسط شهرداری مشهد در کنار مراکز تفریحی شهری، شکوه بندگی، شکر نعمت پرودگار و قابل تقدیر است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در مراسم افتتاح همزمان ۵ مسجد و بوستان بزرگ لاله و نرگس که با حضور شهردار، رییس و اعضای شورای شهر مشهد در پنجتن ۵۵ برگزار شد، اظهار کرد: هر نوع خدمتی که جهت آبادسازی مناطق کم برخوردار و محروم شهر توسط مسوولان انجام شود، خدمت به ولی نعمتان انقلاب و نظام است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حاشیه شهر مشهد افزود: وقتی بولوارهای زیبا و بوستان‌های بزرگ و با عظمت را در مناطق حاشیه و کم برخوردار شهر مشاهده می‌کنیم، خوشحال می‌شویم که این آبادانی نشاندهنده این است با ابتکار مدیران شهری ما مناطق حاشیه‌ای به کانون شهر تبدیل می‌شوند.
آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: قبل از این کودکان در این مناطق در زمین‌های خاکی بازی می‌کردند اما با اقداماتی که توسط مدیران مبتکر شهری ما در ایجاد پارک‌ها و آبادانی این مناطق انجام شده است، این کودکان اکنون در فضاهای مناسب بازی می‌کنند.
امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به ساخت مساجد توسط شهرداری مشهد در بوستان‌های مشهد گفت: با این اقدام خانواده‌های متدین امکان می‌یابند نماز اول وقت را در کنار بوستان‌ها و مراکز تفریحی اقامه کنند و این باعث می‌شود مردم در مراکز تفریحی و نشاط آفرین از نعمت نماز جماعت اول وقت نیز برخوردار شوند.
وی اضافه کرد: مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای استحقاق توجه مسوولان را دارند زیرا امام خمینی (ره) مردم مستضعف را ولی نعمت انقلاب می‌دانستند لذا امروز هر نوع خدمت به این مردم صورت بگیرد، خدمت به ولی نعمتان انقلاب است.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات