پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان بمناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان بمناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان


به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد، محمد علی علیمردانی  در پیامی؛فرا رسیدن ماه ذی الحجه، روز عرفه و اعیاد بزرگ مسلمانان عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم را تبریک گفت.متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ذی الحجه ماه خدا و ازشهور محبوب در نظر ودیدگاه حضرت باری تعالی است و به واسطه وجود روزهای بزرگ وسرنوشت ساز در زندگی مسلمانان ازاهمیت بسزایی برخورداست.
عرفه، روز نیایش، روز استغفار، روز تجدید عهد بندگی با خداست که درآن دستان گنهکاران به امید بخشایش وعفو ورحمت به آسمان بلند می شود و خوشا به حال آنان که باقلبی سلیم ودلی آکنده از ندامت گذشته و اخلاص به سوی حضرت حق رهنمون شده باشند که دراین صورت اجابتش به حول وقوه الهی قطعی خواهدبود.
عید تسلیم ویقین و روز شادی مومنین و مغموم و مایوس شدن شیطان، عید قربان است که نمادی است از خلوص و ایمان ابراهیم(ع) به ربّ عالمیان و نشانگر آن است که هرکس درمقابل خواسته و هوس های نفسانی خویش، خداوند را یادکند و خود رابرای او خالص گرداند بی شک خلیل اوست.
چه زیباست دل از خواهش و تمنّیات عالم مادی بریدن و بر مائده آسمانی دوست میهمان شدن و تا اوج قله ی انسانیت پروازکردن و درمقابل حضرت حق سرخم کردن و بر قادرمتعال توکل کردن.
اینک بر خود لازم می دانم در ایام پربرکت ماه ذیحجه الحرام و در آستانه روز عرفه و عید سعید قربان، عید رهیدگی از اسارت نفس ، عید برآمدن انسانی نو از خویشتن ، را بر نائب برحقش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، همه مسلمین  و مجموعه  بزرگ راه و شهرسازی استان  تبریک وتهنیت عرض نموده ،استمرار حکومت حقّه و علوی نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحت توجهات امام عصر(عج) و نایب برحقش از خداوند منان خواستارم.

با امید به اینکه تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر  (ارواحنا فدا)  هم‌نوا با منادیان حق در عید سعید قربان خشوع و بندگی را نصب العین خود سازیم و در راستای سرفرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برداریم.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات