صرف هزینه ۳ میلیارد ریالی برای آزادسازی املاک در منطقه دو

صرف هزینه ۳ میلیارد ریالی برای آزادسازی املاک در منطقه دو


احمد شاه‌بالایی با اعلام این خبر اظهار کرد: در یک ماه گذشته با اعتباری بالغ بر۳ میلیارد و سی و دو میلیون و یکصد و شصت هزار ریال آزادسازی در مکان‌های مهم منطقه دو صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: آزادسازی‌ها در معابری مانند بلوار شهید مفتح، زیدی، خیابان شهید زیارتی، بلوار دانش، فاز دو ناجی‌آباد شمشاد ۳ و۱۲ ، خیابان تابنده و... انجام گرفته است.
سرپرست منطقه دو شهرداری کاشان با اشاره به اینکه در این مدت بیش از ۶۹۸ متر مربع آزادسازی  صورت گرفته است، تصریح کرد: هزینه آزادسازی های مذکور از محل اعتبارات شهرداری منطقه دو برای فرآیند آزاد سازی هزینه شده است.

شاه‌بالایی، هدف از آزادسازی های صورت گرفته را بازگشایی معابر عنوان و تاکید کرد و گفت: حل گره‌های ترافیکی و رفع مشکلات عبور و مرور با هدف خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان فهیم کاشانی از اهداف این میزان آزادسازی بوده است.

این مسئول تاکید کرد: آزادسازی راهبردی برای رهایی از ترافیک شهری است و با توجه به موقعیت منطقه دو، این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری شهروندان در زمینه آزادسازی‎ها متذکر شد: انتظار می رود با این گونه تعاملات بستر پیشبرد طرح‌های عمرانی و خدماتی بیشتری در سطح منطقه در سال جدید فراهم شود و با پررنگ‌تر شدن هرچه بیشتر این تعاملات، روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی شتاب بیشتری به خود بگیرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات