پیام شهردار و رئیس شورای اسلامی شاهین شهر به مناسبت هفته دولت

پیام شهردار و رئیس شورای اسلامی شاهین شهر به مناسبت هفته دولت

حمید عشقی شهردار شاهین شهر و علی فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در پیام مشترکی ضمن پاسداشت هفته دولت به دولتمردان عزیز، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.
در این پیام آمده:
تاریخ انقلاب اسلامی نمونه های بسیاری از عروج پرستوهایی دارد که با عصاره ایمان به خدا، دل در گرو خدمت بی منت به مردم داشتند و دلیل پذیرش مسوولیت برای آنها، تنها پیگیری اهداف والا و آرمان ها بوده است.
هفته دولت فرصتی است ارزشمند برای تجدید عهد و پیمان ارکان مختلف دولت با شهداء گرانقدرمان به ویژه شهیدان رجایی و باهنر که برای تحقق آرمان انقلاب اسلامی از جان عزیز خویش مایه گذاشتند .
بدون شک مسوولان و مدیران دولت با الگوگیری از ویژگی های انسانی، اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید را به نحو احسن در دستور کار خود قرار می دهند.
با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و عرض تبریک هفته دولت و روز کارمند، از تلاش ها و خدمات صادقانه و بی منت همه اعضای خانواده دولت قدردانی و تشکر نموده، توفیق روزافزون در عرصه خدمت به نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید توام با سلامتی و بهروزی برای همه آنها را از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.
در پایان لازم است از مردم گرانقدر شاهین شهر که در این هفته با همکاری و همراهی خود به خدمتگزاران خود قوت قلب می دهند، تشکر و سپاسگزاری نماییم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات