پایگاه های سلامت در دل محلات قرار دارد

پایگاه های سلامت در دل محلات قرار دارد

پایگاه های سلامت در دل محلات قرار دارد

سرپرست مدیریت بحران شهرداری مشهد با تا کید بر اهمیت ایجاد پایگاه های سلامت در سوله های بحران ودسترسی آسان شهروندان به خدمات حوزه سلامت گفت: بدین منظور پایگاههای سلامت در دل محلات شهر ایجاد شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد مقدس، امیر عزیزی صبح امروز در مراسم افتتاح همزمان شش پایگاه سلامت شهری و مرکز مدیریت بحران شهرداری مشهد که با حضور وزیر بهداشت انجام شد، افزود: در پی برگزاری جلسه ای با رئیس دانشگاه علم پزشکی مشهد در اردیبهشت ماه شهردار مشهد پیشنهاد ایجاد پایگاههای سلامت را در محل سوله های چند منظوره بحران ارائه دادند که مقرر شد ۲۰ پایگاه سلامت توسط شهرداری مشهد ایجاد شود.
وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های این سوله ها امن بودن این مکان ها است لذا در زلزله ای که در فروردین ماه سال گذشته رخ داد شاهد حضور تعداد زیادی از شهروندان در این مکان ها بودیم که در همان زمان کمبود مرکز بهداشتی درمانی در این سوله ها احساس شد لذا امیدواریم برای خدمات رسانی به شهروندان ورفع این کمبود بیست پایگاه سلامت تا پایان سال ایجاد کنیم.
وی به راه اندازی مرکز کنترل مدیریت بحران شهرداری مشهد اشاره و اظهار کرد: این مرکز و سامانه هایی که در آن ایجاد شده است در کشور بی نظیر است.
عزیزی به ایجاد سامانه موبایلی "هشدارمن" که به صورت بومی در مشهد طراحی شده است اشاره کرد و ادامه داد: از وزیر بهداشت می خواهیم از اجرا شدن این سامانه بعنوان پایلوت در مشهد حمایت کنند زیرا یکی از پایه های اصلی شهر هوشمند سلامت است که اجرایی شدن این سامانه درآن تاثیر گذار است.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات