تعریض ورودی جاده چالوس ضروری است

تعریض ورودی جاده چالوس ضروری است





عسگر نصیری ضمن تشریح وضعیت پروژه‌های مهم کلان‌شهر کرج، با اشاره به اقداماتی که برای ساماندهی ورودی جاده کرج - چالوس انجام‌ شده است، اظهار کرد: با توجه به وجود ترافیک سنگین در محدوده میدانِ امیرکبیر؛ پیگیر بهبود وضعیت با اجرای عملیات‌هایی ازجمله طرح تعریض جاده هستیم.

وی اضافه کرد: مقرر بود نصب و راه‌اندازی کالورت ها در آن محدوده از شهر برای هدایت جریان آب و جلوگیری از تخریب جاده به‌خصوص در هنگام بارش‌های فصلی توسط عوامل اجرایی اداره کل راه و شهرسازی البرز انجام شود اما چون این اقدامات عملیاتی نشد شهرداری کرج از حدود یک سال و نیم قبل شروع به نصب کالورت ها در آن محدوده کرده است.

نصیری در بخش دیگری از صحبت های خود به وضعیت پروژه‌های عمرانی مهم کلان‌شهر کرج از جمله تقاطع غیرهمسطح شهید آجرلو (میدان سپاه) اشاره کرد و گفت: برای ادامه عملیات این پروژه در ابتدا باید کارِ عقب‌نشینی دیوار ستاد سپاه امام حسن مجتبی (ع) که در کنار این پروژه قرار دارد، انجام شود که اکنون در حال اجرا است و بعد از آن عملیات تکمیل پروژه ادامه خواهد یافت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: اقدامات اجرایی برای پروژه تقاطع غیر همسطح شهید آجرلو کرج را به نحوی پایه‌ریزی کرده‌ایم که تا دو ماه آینده به اتمام برسد.

وی در خصوص دیگر پروژه عمرانی مهم کرج که تکمیل مجموعه پل‌های عظیم حصارک است، گفت: هیچ‌ گونه معارضی بر سر راه این پروژه وجود ندارد اما کار عمرانی بزرگی است که همچنان مراحل سختی را در رابطه با اجرای آن پیش رو داریم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با تاکید بر این که در مراحلی از کار هماهنگی با شورای ترافیک و پلیس‌ راه به منظور پیشبرد اقدامات اجرایی در این پروژه ضروری است، افزود: طی دو ماه گذشته بزرگ‌ترین بخش این کار که شامل نصب سگمنت های پل یا قطعات پیش‌ ساخته بتنی است انجام شده است.

نصیری ادامه داد: از نظر اقتصادی به دلیل شرایط حال حاضر کشور پیشبرد سریع پروژه‌های شهری از جمله پروژه مجموعه پل‌های حصارک کمی دشوار است.

وی در خصوص آخرین اقدامات اجرای کنارگذری که از تقاطع غیر هم‌سطح آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به سمت مهرشهر احداث می‌شود که از نظر دسترسی نقش مهمی در توسعه منطقه ویژه اقتصادی پیام خواهد داشت نیز گفت: این پروژه در حال اجراست و تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات