از برگزاری همایش استارت آپ ها تا برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی

از برگزاری همایش استارت آپ ها تا برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی

از برگزاری همایش استارت آپ ها تا برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گفت: پازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته و نهمین نمایشگاه صنایع دستی از ۱۱ الی ۱۵ شهریور در محل نمایشگاههای بین المللی مشهد برگزار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، ابوالفضل مکرمی فر در نشست خبری امروز که در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، با اشاره به اینکه رسانه ها محور توسعه گردشگری هستند، گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری
در واقع پس از یک دهه توقف دوباره از تاریخ ۱۱ الی ۱۵ شهریور برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: این نمایشگاه تجلی ایران خواهد بود و خراسان رضوی با تمام توانش در صدد است ظرفیت های گردشگری را ارائه دهد چرا که در این نمایشگاه از تمام گروه های هتل های
مشهور، دفاتر خدمات سفر استان و کشور، ایرلاین های خارجی و داخلی، شهرداری ها، سرمایه گذاران خارجی مقیم، شرکت های تجهیزات هتلداری حضور خواهند داشت و شاهد مبادلات اقتصادی بسیاری در بخش سرمایه گذاری خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه نهمین نمایشگاه صنایع دستی هم در این مدت با حضور تمامی استانهای ۲کشور و ۲۸ شهرستان استان در مساحت، هزار و ۴۰۰  متر برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری جشنواره غذاهای سنتی کشور، اجرای آواها و نغمه های مناطق کشور از رویدادهای جنبی این نمایشگاه ها است.
مکرمی فر با بیان اینکه یکی از ویژگی های این نمایشگاه حضور پررنگ بخش خصوصی است، ادامه داد: مراکز آموزشی تحت نظر سازمان میراث فرهنگی و ۱۰ کشور خارجی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
وی به برگزاری همایش استارت آپ ها از ۷ الی ۹ شهریور اشاره کرد و اظهار داشت: امیدوایم این نمایشگاه مورد استقبال زائران و مجاوران قرار بگیرد چرا که یکی از منحصر به فردترین نمایشگاه هایی است که تا کنون برگزار شده است.
مکرمی فر گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه این است تا ظرفیت ها و قابلیت های استان را معرفی کنیم و فرصت های سرمایه گذاری را در عرصه توسعه زیرساخت های گردشگری فراهم نماییم.
علیرضا هوشنگ نژاد، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد نیز در این نشست با اشاره به اینکه سعی کردیم تمام فضای  نمایشگاه به این رویداد اختصاص پیدا کند، افزود: تا کنون بیش از ۲۰۰ غرفه واگذار شده است و همچنین۲۴۰  شرکت کننده در این نمایشگاه داریم که قطعا همچنان با جذب و واگذاری غرفه ها در تعداد شرکت کنندگان تغییرات خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه احتمال دارد هفته های فرهنگی استان در کنار این نمایشگاه برگزار شود، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه شرکت های خارجی از کشورهای ترکیه، استرالیا، چین، روسیه، ارمنستان و آفریقا شرکت خواهند کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات